lørdag den 2. oktober 2010

Ugens labre fund!

Svampe og teak - dobbelt op på hvad der er godt!

Så er det lørdag aften, og jeg nyder en hjemmeaften sammen med min Hr. Lee, der har kokkeret dejlig mad til os. Han har nu gang i guitaren, mens jeg vil kaste mig over noget håndarbejde. Men først et lille indlæg her på bloggen, denne gang en lille status over labre fund, da jeg virkelig føler jeg har samlet fine sager sammen denne uge. ;)

Her er lidt af mine DIY fund fra gårsdagens tur med Mia:


Kender du det med at købe noget der er fint, men du ikke liige ved hvad det skal bruges tid? Sådan havde jeg det med kantebåndet med kirsebær og striber. Så nu håber jeg at jeg har købt nok til hvad det end ender med at blive brugt til. :D

Æble-blæseren fandt jeg i Surprise Me. Den kører enten på batteri eller usb. MMM!

HOV! Endnu et æble kom til samlingen! :) Fin blyantspidser fra Ebay.

Fin plakat sat på tynd spånplade. Nogens skrald - mit fund! 
Skal have skåret den til, og sat på siden af skabet.


Ugens yndlingsting! Mintgrøn Margretheskål, fundet hos Sem på jagtvej. 
Den er fra før der kom gummiring i bunden!

Fint gammelt logo i bunden. Labert!


Det må vist være ugens højdepunkter i fund. Egentlig ret meget?! Og så har jeg endda glemt den "nye", gamle Cheri kartoffelske og lagkagespade! Var så heldig at finde de gamle, men de har nærmest aldrig været brugt. Oh joy!

Hvis du også er typen der finder dine nye yndlingsskatte i genbrugsbutikker, loppemarkeder etc - så kender du alt til at man somme tider finder nærmest 1000 ting på én gang, og til andre tider går forgæves uanset hvor man så end er henne. Jeg føler mig helt heldig, og overvejer om man burde tage på loppeshoppetur snart. :D 
I morgen er det søndag, og så er det tid til samlerierne igen! Jeg vil endnu engang vise lidt fra mit absolutte yndlingssamlerhjem, hvor regnbuen ender og skattene aldrig hører op. Denne gang er det bla. Fjeders vintage bliklegetøj vi skal se lidt nærmere på.


Hav en herlig lørdag aften!

ps.: Det er på mandag jeg trækker de 2 vindere i min give away. Så hvis du skal være med på falderebet så er det nu der skal handles. Klik på linksne jeg har sat ind øverst i venstre side af bloggen. Det er dejligt nemt at være med, og det kunne jo lige så godt være dig der vandt! 

pps.: - og link endelig videre til mig blog, give away eller ej. Jeg er yderst taknemmelig for at du har lyst til at følge med her, det er super hyggeligt at være en del af blogland.

9 kommentarer:

Loppe-shoppe sagde ...

Herlige fund! Skålen er toppen, synes jeg.

M A R I E sagde ...

Øj, det er nogle fine ting! Er vild med mintgrøn margreteskål! Sig lige til når du finder ud af, hvad de små runde klistermærker skal bruges til - for dem har jeg nemlig også lige købt :) God weekend!

Camille sagde ...

hahaha ja, og i lige måde da! De er bare så fine og appetitlige og da jeg stødte på dem i Stelling MÅTTE jeg bare have dem med hjem.

Har du set hvad Karen/Fabechs Fabrik har brugt dem til? Super fine idéer!

Junette sagde ...

Haha, ja det er en svær balance, om man har købt nok til et fremtidigt projekt.
De der små jordbær på samme billede som kantebåndene, er det bjælder?

Camille sagde ...

Ja, det er bjælder. De er dog fra nettet, men modtog dem med posten samme dag.

MetteSofie sagde ...

Hej Camille
Skønne fund, både nye og gamle! Og super fedt tapet i spejlbilledet der.
Jeg har selv lige fundet et fint teakspejl, og der er altså noget helt specielt over 50'er stilen, som jeg heller ikke kan stå for :) MetteSofie

Bournonville sagde ...

Øj fantastisk spejl, det er et skønt fund, er vild med æble blyantspidseren, fantastisk :)

må sige det igen er vild med din blog, selvom jeg ikke har nået at se så meget endnu :)

Kh Sara

Camille sagde ...

Tusind tak og velkommen hertil, Sara!

Camille sagde ...

Hej Mette, ja så godt spejlet som er så fint, så fint! Hvis jeg ikke havde nok, ville jeg straks købe det på din side, for det er da bare for fint!

Elsker formerne på teakspejlene, det er bare noget andet end de kedelige firkantede...