tirsdag den 26. oktober 2010

Samler du på noget?

Samler du på noget? Eller har du bare "meget af én bestemt ting"?


Måske bliver der ved med at dukke en bestemt slags lampe, kop eller dims op hjemme hos dig? Måske er bunken af lækre retrostoffer, vintage postkort, billeder etc. ved at nå en højde hvor det ikke længere "bare er noget du har", men en hel samling?

Var det så måske noget at vise samlingen frem? 


Jeg ELSKER når folk samler på noget - og vil vove den påstand at ALLE mennesker samler på ét eller andet. Måske er det designersko. Måske er det sjove japanske figurer. Måske er det Margrethe skåle. Men et eller andet sted i dit hjem er der MINDST én samling.


Det er hyggeligt at samle, og det er smadder inspirerende at se hvad andre samler på og hvordan de har det liggende/stående. Jeg ved, at der sidder flere på den anden side af skærmen, som elsker at følge med i SøndagsSamlerierne, jeg poster hver søndag. Måske er du én af dem? Jamen kunne du så tænke dig at være med?!

Så skriv ENDELIG til mig! Jo flere, jo bedre! Og gerne noget rigtig nørdet! ;) Så kan vi aftale en dag jeg kigger forbi og tager nogle kool billeder -og VUPTI: Så er det dine ting der blir' ugens sejeste samlerier!

Skriv til min mail, camillecourchaine AT gmail.com - så kan vi skrives ved.

Det er BENHÅRDT hvis du har lyst til at være med!


2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hvis du på et tidspunkt kommer til Aarhus skal du være velkommen til at kigge forbi Jespers og min lejlighed, vi har en hel samling af samlinger :)

Camille sagde ...

Det skal jeg faktisk højst sandsynligt i november, så det vil jeg meget gerne ( hvis det lige passer ind den weekend jeg er i byen). Men kan lige skrive til dig når det er helt sikkert. :)