torsdag den 28. oktober 2010

Robotterne huserer stadig!

Ja, jeg synes lige jeg vil lave et nyt indlæg om de kære perleplade robotter, da de i allerhøjeste grad stadig huserer her og der!

 min egen køkkenrobot


I går så jeg at Loppe postede et indlæg med denne fine sag:

Smadder sød, og sikkert også fin på juletræet her snart?!!

- og Loppe er ikke den eneste der har haft gang i perlerne på det sidste. Inde på facebooksiden, spottede jeg nemlig lynhurtigt Lene, der havde denne nuttede Robotto som profilbillede. Det må være køkkenrobottens lillebror!


Du finder dem allesammen her, hvor jeg har opdateret løbende med alle de fine og finurlige robotter som er lavet rundt omkring.

5 kommentarer:

Frk. Trillingsgaard sagde ...

De er bare sååå fine!! Det blir mit næste projekt i gangen.. Skal bare lige hitte en stik kontakt med lidt luft omkring - vores sidder så pokkers tæt på karmen.. Grr..

Loppe-shoppe sagde ...

Ja, robotterne huserer. Min bliver pakket fint ind og i morgen givet til min nevø! Så vil jeg lave nogle flere til en grangren.(!!) :-)
Tak for link - så fint!!
Loppe.

Darling L sagde ...

De er altså bare så skønne de robotter! :-) Jeg skal helst sikkert lave en - så snart jeg har en ledig stund ;-)
Kh Louise

Johanne Lydom sagde ...

Hey Robo-Girl. Har du set de her fine saml selv robotter fra HAY? synes de er ret sjove. De har også en porcelænsrobot... i den lidt dyrere ende...
http://www.hayshop.dk/accessories/saka-karakuri---teeter-totter.aspx

Camille sagde ...

Frk. Trillingsgaard - jeg har også haft lavet en kæmpe en, til en stikkontakt der sad direkte ned på karmen. Så er hullet bare længere nede, og man ser derfor blot robotten fra "taljen".Måske kan den også kigge ud fra en karm...

Loppe - Åh så er der en dreng der blir' glad!

Louise - Ja, gør det endelig! Og husk at sige til så den kan være med i "familien".

Johanne - HAR den! :D Dm i porcelæn er mega fine, men ja... lidt for dyre til mig ( desværre)