mandag den 25. oktober 2010

Ikke lige den bedste mandag...

*suk*

I dag var sådan en dag hvor jeg var rigtig produktiv og skulle færdiggøre en masse ting på arbejdet, plus gøre klar til min første workshop. Men sådan skulle det ikke være, for nu er jeg kattepasser og har tid hos dyrelægen her om nogle timer, med min allersødeste Spiff:

 hvad laver du?

Åh nej, ikke den blitz igen!!!


Jeg håber, håber, HÅBER det kan klares med antibiotika og specialfoder! Ellers er det dyrehospitalet der er next stop.... :'-( Så her krydser vi ihærdigt fingre!


4 kommentarer:

Mirjam sagde ...

Øv, med dyr og brøn, kan planerne hurtigt ændres :(

Håber at katten snart er frisk igen :)

Kh. Mirjam

Camille sagde ...

Ja, og det er altid lige når det ikke passer ind, ikke sandt? Typisk! :D Har tid her kl. 16, og så må vi håbe på det bedste.

Mange tak!

Marolle sagde ...

ih jeg har krydset fingre, kender det alt for godt :( håber på det bedste!!

Camille sagde ...

Tusind tak!

Det endte med at han fik noget smertestillende, og ditto med hjem... og så special foder i ihvertfald en måneds tid, og så skal vi se om vi ken tage en urinprøve til analyse. Men heldigvis er det opdaget så hurtigt at der ikke er noget at mærke på ham, så han skulle ikke indlægges. Pyyh!

Mange tak for de søde hilsner jeg har fået her og der! :)