lørdag den 23. oktober 2010

Lad være med at være en design-snob!

Skal jeg give mine bedste tip, når det drejer sig om boligindretning, vil det allerførste være:

Lad være med at være en design-snob!

Selvfølgelig er lækre designbutikker en fryd at handle i, men væn dig til også at kigge efter boligkøb i supermarkeder, kina butikker etc. Nogle af mine bedste køb er sket i butikker, jeg slet ikke regnede med havde noget til boligen (af værdi for mig).

Jeg tror at alle efterhånden kender Tiger og Søstrene Grene - og stensikkert har gjort fantastiske køb dér. Men hvornår har du sidst været i f.eks. Bilka efter skønne ting til hjemmet?

På Bilka's hjemmeside fandt jeg denne fine tyggegummiautomat, der faretruende meget ligner min ( og min kostede desværre ikke kun 100 kr).




Føtex har i denne uge en ekstra tilbudsavis, med tidlige julesager. Og NOVRA der er mange ting jeg gerne vil have fat i!



Fine hjorte

Paddehatte
En lille Askepot-sko til at hænge på træet

Fantastisk flot påfugl!


Flere fine paddehatte!

- og så er jeg slet ikke kommet ind på Netto's spotvarer, Kvickly's eller Fakta's nonfood (eller nogle af de andre supermarkeders specielle tilbud). For slet ikke at tale om kinabutikkernes bugnende udvalg af alt muligt farvestrålende og kitchet der kan blive dit for billige penge.

Det er bare om at se mulighederne og kigge sig for!

12 kommentarer:

Dorthe Mey Thurø sagde ...

HØRT HØRT - alle og enhver kan købe 'et stykke med stil' - det bliver først fedt, når man virkelig tænker over hvad man vil have og ikke går af vejen for at finde det overraskende steder - man skal sgu heller ikke være for fin til at købe tøj i Føtex ;o)

Fluesvampen/Lærke sagde ...

Meget enig - ikke mere at sige om det.... ... for nu skal jeg altså tjekke de reklamer... God lørdag!

Loppe-shoppe sagde ...

"kina-butikker" - der findes mig bekendt ikke en eneste på Fyn. Måske vil du - til dem der kommer ind med fire-toget - skrive et par adresser på "kina-butikker" i København? Ja, tør jeg måske endda ønske et indlæg fra dig om en sådan? Altså, jeg har set de andre fine indlæg du laver fra butikker, så måske...?
Med tak fra Loppe.

irene sagde ...

det er jeg fuldkommen enig i, man kan finde skatte alle steder, er selv glad for søstrene grene!! kan vældig godt lide dyre designer butikker, men priserne kan jeg ikke altid lide, og det er jo efterhånden produceret de samme steder som det billige!!! og er det ikke bare fedt at ha fundet nogle seje ting, til billige penge?!

Pi Andrea sagde ...

Så sandt som det er skrevet... :o)

A sagde ...

Helt enig! Og nu glæder jeg mog helt til det Føtex katalog kommer - her er julen nemlig kitchet og multifarvet og det ser ud til at der er flere gode ting i den kategori :)

Anine/ www.itisallinthedetail.blogspot.com

Camille sagde ...

Loppe - det kan du tro! Jeg har blandt andet en god én om hjørnet, så vil tage nogle billeder ved lejlighed. Skal vist også have lavet nogle flere indlæg i 2200 Happiness serien snart!

Jeg var selv i en helt nyåbnet Tiger i dag... NØJ! <3

Loppe-shoppe sagde ...

Great - tak! På lørdag kommer jeg nemlig ind med fire-toget og har max. 2,5 timer til turbo-shopping. Følgende er musts: Husflid, Retrovilla,
Akimbo og Creme de la creme a la Edgar - som jo ikke lige er 2200... men... Måske kan du nævne en adresse på den rute?

Marolle sagde ...

jeg finder også tit fine ting i Netto og Fakta, det er bare med at holde øje :)
tror også jeg skal i Føtex snart

flo's diner sagde ...

Amen, sister! Du har så evigt ret. Tak for en superfed blog.

Lise C sagde ...

NEmlig!! Det er også der jeg gør de fedeste køb. OG så er det jo lidt sjovere at købe flere ting end en dyr ting. Dermed ikke sagt at jeg ikke også nogle gange køber dyre ting he he.

Darling L sagde ...

Jeg kunne ikke være mere enig! Jeg har ofte fundet fine og sjove sager i diverse Supermarkeder.