onsdag den 20. oktober 2010

Carmens prinsesseværelse med skønne vintagedetaljer


Carmen kan allerbedst lide katte. og heste. og lyserød. Noget der skinner igennem på hendes værelse,
der er et lille lyserødt paradis, proppet med lækre sager!

Tjek lige rosetten på hesteplakaten! Den har Carmen selv vundet, fortalte hun stolt!

Fin gammel ozon-katte lampe, fundet i HotKotyr på Nørrebrogade.

Amagerhylden er fyldt med katte.

Cute!

Prints af gamle påklædningsdukker pynter på væggen.

Gamle familiebilleder. Carmen ved ikke hvem det er, men hun synes de er fine! :D

 Et rødt KitCat ur, selvfølgelig! Repro af Amerikansk ur fra 30'erne

Carmen har selv lavet vindmøllen!

12 kommentarer:

irene sagde ...

hvor bor Carmen fint og dejligt med en katte-elsker!!

Maria Nielsen sagde ...

Fine små taburetter med skulls på :o)

Ea Lundsteen sagde ...

Jeg suger AL inspiration fra dette fantastiske børneværelse - totalt kitsch på den fede måde.
Jeg skal selv igang med at indrette et soveværelse og et legeværelse til mine rollinger på 2 og 3 :-)
Blev lige mindet om HotKoTyr, som jo er et skatkammer.... jeg må snart forbi :-)
Dejlig blog du har - jeg nyder den :-)

Christina Hansen sagde ...

Skønt prinsesse værelse ;o) Er vild med taburetterne ;o)

Helle Hellcat sagde ...

He he he - nåeh lille Carmenzilla 6 år. De to små katte på Amarhylden fik jeg selv af min Farmor, da jeg var en lille pige ;-)

Carmen ønsker sig brændende et skrivebord. Nogen, som har et godt (og billigt) tip? (Max 1 meter i længden).

Malene sagde ...

Sikke et fint værelse.
Kh. Malene

Fluesvampen/Lærke sagde ...

Billigt skrivebord - Nej, men måske kan vi finde ud af noget. Jeg har et til salg hvor bordpladen er 94 bred.
PS. Hmmmm mon ikke Carmens mor spiller i The Untamed!!!

Mille sagde ...

Så var jeg lige forbi igen, for at ligge en hilsen. Er vild med din blog og vild med Carmens lyserøde barbaparba. Hvor er den fra?

morslille sagde ...

Elsker kattetemaet ;O)

Mirjam sagde ...

Sikke et hyggeligt værelse :) Er vild med de mange gamle ting. Det hygger og jeg forestiller mig at det må være ret magisk for en lille pige :) Især synes jeg at kattelampen er fantastisk!

Kh. Mirjam

Camilla sagde ...

Det er godt nok en fin blanding af nyt og gammelt :)

Helle Hellcat sagde ...

Barbapapa er en sparebøsse og den er mange år gammel. Man kan stadig rimeligt nemt google dem frem. Jeg fandt fx lige en hér: http://www.elverborn.dk/forhandler/barbapapa.html?dir=asc&limit=30&order=price&p=2

(og jo: Carmens Mor spiller ganske rigtigt i The Untamed;-) Næste gang på The Rock i København d. 30. oktober til Halloween party. Så Camille! - dér kom jeg til at bruge din blog til reklame, sorry ;-)
Knus