tirsdag den 19. oktober 2010

Kvinden i køkkenet!

Miss Celina fyldte år og inviterede på brunch:


Den kvinde disker altid op med lækkerier, naturligvis i form af lækker mad, men også borddækning og indretning generelt. Jeg elsker deres hjem, der er så enkelt og lækkert indrettet, og fungerer som en perfekt diskret, men flot kulisse til al den farverige og flotte mad der altid diskes op med.

Jeg havde lovet at tage nogle billeder, så havde kameraet med (heldigvis, for ih nogle labre billeder det blev til!). Her er et par stykker:

 De lækreste hjemmebagte boller - NOVRA de er gode!


Den gulerodskage, ikk? Den er KONGE! (Attention Celina: Be' om opskrift ASAP!)

Kogekonen in action! 

Det klassiske køkkenskab har fået nye greb

Se lige en cool køkkenlampe!

Små grønne mænd på køleskabet 

Jeg prøver at lokke Celina til at lave en mad-blog, for jeg sir' jer - den kvinde er så dygtig i et køkken, at vi alle kunne have godt af at lære nogle tricks af hende! 

Jeg krydser i hvert fald fingre for at vi snart skal se en ny madblog komme til verden, og melder mig STRAKS som mundskænk! :D

4 kommentarer:

Unknown sagde ...

Sidder her og savler !
Dejligt at besøge mennesker , der kræser for alle ens sanser.

Michelle Hilden sagde ...

Jeg skal så meget have opskriften på de der boller!!! mmmm mums de ser lækre ud!
(det var så min kommentar for idag)

FruHansen sagde ...

uhm det ser lækkert ud.. jeg er ny på din blog.. men herligt at gå på opdagelse..

Husmoder sagde ...

det er så fint det hele her, så her smider jeg en kommentar.