fredag den 15. oktober 2010

My evil twin strikes again!

I aftes var jeg på besøg hos Rosa, min evil twin. Selvom vi ikke har kendt hinanden i mere end et par år, er vi ens på så mange måder, blandt andet boligindretning. Vi falder konstant for de samme ting, og vores hjem er nærmest 2 afdelinger af samme "butik".

Jeg har eksempelvis gået og ville male striber på væggen i soveværelset (men Hr. Lee nedlagde veto). I går var jeg så hjemme hos Rosa, og hvad ser jeg? Striber på væggen i soveværelset!  Helt på samme måde som jeg havde tænkt det, og vi har ikke engang snakket om det!  Det er simpelthen så sjovt at have sådan én i sit liv!

Har du en "evil twin?"

der er sørme også de der røde svampe hjemme hos Rosa...


og se lige på øverste hylde! Pleo, som jeg ønskede mig vildt, og som hun da lige havde. Sejt! 
(ps: jeg ønsker mig den stadig!)

En fin samling robotter findes der også i afdeling NV

Coco Electra's fine robotbilleder fra Ilva. Her alle 4, hængt op samlet over sofaen.

Flere robotter! Her i form af wallstickers og ornamenter. Og en glimmer-hjort! Sådan én burde alle hjem da have!

Cajsa <3

10 kommentarer:

Helle Hellcat sagde ...

Ha ha ha - det er sjovt sådan med en evil twin. Jeg har også alle de samme robotter som Rosa har!! Er hun så åss lidt min twin? ;-)

Michelle Hilden sagde ...

Fedt, hun hedder vidst nok Coco Electra (carmen er hende der undertøjs/skuespiller som var gift med ham der fra Janes Addiction)

Le Melgaard sagde ...

Hej, Kan du ikke høre Rosa om hvor hun har købt glimmer-hjorten. Den er fantastisk.

Camille sagde ...

haha ja, COCO, ikke Carmen! hæhæ.

Le - jo det skal jeg nok. Men det er en gammel sag, så ved ikke om den stadig er at få.

Mirjam sagde ...

Sjovt - jeg har også en veninde, der har vildt meget samme smag som mig i alle mulige ting, der ikke minder om hinanden. Hun plejer at beskrive det at hun trådte ind i mit hjem for første gang for omkring 5-6 år siden, som at komme hjem til sig selv...

Så dejligt at have nogen at dele sådan noget ingen andre forstår med ;)

Kh. Mirjam

Anonym sagde ...

Hjorten har jeg på et tidspunkt set i Girlie Hurlie på Istedgade, men det er et års tid siden :)

Kirsten Søeballe sagde ...

Coco Electra er bare det sødeste at tale med. Hun har de yndigste øjne , næsten ligesom dem hun maler . Og så har hun mange tatoveringer ned ad armene .
Hun er selv tatovør eller har været det .
Talte med hende på en kunstmesse i Falkonercenteret i foråret.
Hendes billeder er bare så skønne.

Helle Hellcat sagde ...

Coco (eller Sarah som hun hedder) lavede min første store tatovering for 10 år siden og var en overgang fast lys-dame for mit band. Ja, hun er bare smaddersød og en uovertruffen kunstner ;-)

Camille sagde ...

Lucky you, Helle!

jeg vil SÅ gerne have en tatovering af hende, men det er ikke lige så ligetil længere. æv bæv altså! :(

Hun er sådan en jeg ville give fuldstændig frie hænder til at lave noget i "hendes univers". Hun er FAB!

Unknown sagde ...

Den glimmerhjort står nu øverst på min ønskeliste!