fredag den 20. januar 2012

James Bond tapet søges!

Jeg søger dette tapet til Hr. Æble. Måske der er noget der har set det et sted/har noget liggende?

Det er James Bond tapet, fra filmen Thunderball, og blev oprindeligt trykt i 1965. Disse billeder er fundet på http://illustrated007.blogspot.com/2008/10/thunderball-wallpaper.html , som desværre er en Bond-samlers side, og derfor ikke til salg.

Han havde det på hans værelse som barn - der var lige til én væg - og det var simpelthen det FEDESTE tapet ever, bliver han ved med at fable om. Så nu prøver jeg at se om jeg kan finde det et sted. Det behøver ikke være en hel rulle, mindre har også interesse!

5 kommentarer:

Fru Forstad sagde ...

Måske http://www.tapetorama.se/ har det. De har i hvertflad gamle tapeter til salg. Held og lykke med det.

Fullie sagde ...

Ej hvor er det fedt... Hvis du finder det i rigelige mængder vil jeg MEGET gerne købe et par meter.... God jagt.. Vh Louise (Louise@heldmann.dk)

Marianne sagde ...

Kan ikke hjælpe med tapet, men synes din blog er spændende. Glæder mig til at følge med.

Camille sagde ...

Tak for link Fru Forstad. Må lige kigge efter!

Fullie - det skal jeg nok! :D Men tænker at ham Hr. Æble vil have så meget som overhovedet muligt (så må vi tage diskussionen om HVOR/til HVAD det skal bruges til hvis det bliver aktuelt. haha)

diy se her hvordan - jamen i lige måde! Må da lige lure noget mere med hos dig! Velkommen til!

Anette sagde ...

Det er godt nok et fedt tapet!! :-D Håber du har fundet det. Det må da være enhver drengerøvs drøm at have sådan noget hængende.. ;-) hehe.. knus Anette