mandag den 4. oktober 2010

and the winners are...

SÅ har jeg fundet de 2 heldige vindere!

 lodder laves. NOVRA det tog lang tid! :D

En dyb tallerken fyldt med små lodder. Hvem mon bliver den heldige?

Jeg synes vi starter med bolig gaven, nemlig denne:



og vinderen er.....

*indsæt trommesolo*

























TILLYKKE! 



og så er der DIY gaven:

og vinderen er...

*indsæt trommehvirvel*

 ( der kom med som den absolut allersidste, så det er pænt godt gået!) 

Tillykke!



Tillykke begge to!

Send mig jeres adresser på camillecourchaineATgmail.com - så sender jeg dem afsted til jer!

( og tak til alle jer der ville være med!)

4 kommentarer:

Loppe-shoppe sagde ...

ØV... Men til lykke til de heldige!

MetteSofie sagde ...

Jubiiiiii!!! - Hvor er det fantastisk :) Jeg sender dig straks min mail og glæder mig til at modtage den fine pakke!
Jeg har i øvrigt modtaget kirsebærene, de er bare så skønne! :)
Kh. MetteSofie

Darling L sagde ...

Tillykke til de meget heldige! :-)

Onkel Anne sagde ...

Åh manner jeg elsker at vinde :)