lørdag den 16. oktober 2010

Skatten på loftet

Den kære Hr. Lee var et smut forbi hans mor i denne uge, og se lige hvad han fandt på loftet:
Den fineste, gamle Triumph!

Den har ligget deroppe i maaange år, så den skal vist lige have den store overhaling. Men sjovt at have sådan en gammel fin sag! Nu håber jeg blot den virker....




I morgen er en stor dag, for der viser vi vores lille hverdagshjem frem i Jyllandsposten!
Jeg glæder mig meget til at se det, og er RET spændt på hvilke billeder der er valgt, hvordan det er sat op, osv.

Kan næsten ikke vente! Forudser at jeg står foran 7-11 kl. 00.01 i nat og vil købe avis! hahaha!

8 kommentarer:

Månestrålens mamasita sagde ...

Sikke en fin blog du har her :)
Her vil jeg bestemt gerne læse med fast, men hvordan mon jeg gør det???

Camille sagde ...

Mange tak! - og du er så hjertens velkommen!

Der er sådan en "faste læsere" ude i venstre side, hvor du kan trykke på "følg".

Unknown sagde ...

Aj hvor dine billeder af din Triumph bare lige fremkaldte nogle minder i mit hoved. Sådan en havde jeg nemlig da jeg var barn, fuldstændigt magen til. Jeg fik den af min fars onkel, til at "lege" med. Gad vide hvad der egentlig blev af dén. Tak fordi du fik et minde frem jeg for længst havde glemt, kan faktisk lige nu næsten mærke duften fra farvebåndet.

Anne Dorthe Veise sagde ...

Hej
Jeg har set artiklen i Jyllandsposten i dag, og blev straks inspireret til at lave perler, om stikkontakter. Min dreng og jeg gik straks igang. De er skønne, og jeg har lagt billeder på min blog. Laver lige et link, nu jeg har din blogadresse. Håber det er ok.
www.missads.blogspot.com, hvis du vil se :-)

Camille sagde ...

Hej Anne Dorthe!

Benhårdt! Dejligt at kunne få flere robotter ind i hjemmene! :D

Spurter ind forbi bloggen og ser hvad I har kreeret. :)

Unknown sagde ...

Hej Camille

YES! Så artiklen i JP - men lur mig, om ikke jeg ville ha fundet dig alligevel ;-)
ELSKER simpelthen din stil og dine fede billeder. Og så faldt jeg pladask for din stikkontakt-perle-robot, og må blankt indrømme at jeg allerede har sat drengene til at lave vores egne versioner. Mums. De bliver fede, og det var DØDlækker inspiration!
Kunne man evt. lokke dig til at poste et billede af den? Mest fordi jeg har lyst til at linke til dig og vise et billede af 'vores' robotter, når de engang bliver færdige?

God søndag, kh Trine

Camille sagde ...

Nøj hvor fedt!

Send mig gerne et link til jeres robotter, når de er færdige. Kunne være sjovt at poste dem alle sammen samlet!

Ved ikke om jeg har billeder helt tæt på, men poster et indlæg her i aften eller i morgen.

Unknown sagde ...

Hej igen - har smidt billede og en masse linklove til dig på min blog!
Bliv lige ved med at være dejlig, hva!?

Knus Trine