fredag den 15. oktober 2010

Godt nyt til alle rodehoveder!

Er du et rodehovede?

Eller er du måske lidt ligesom jeg, der egentlig ikke roder...medmindre man kigger i klædeskabet...?

Så er der godt nyt her, for det er tid til danmarks (måske) første "Ryd op i dit klædeskab" workshop, der afholdes af Dorthe's Roderier.




Jeg var så heldig at få lov til at være på prøveholdet, og kan kun sige at jeg er oprigtigt begejstret!

Mit skab så nemlig sådan her ud...

egentlig meget pænt og ryddeligt... når man ser det udefra...

og måske ser det heller ikke SÅ slemt ud her... men jeg kan afsløre at det er pga. rod at døren ikke kan åbnes mere....

'Ups!'.... dét der er da slet ikke pænt... men det var nu sådan det var kommet til at se ud...

Idéen med at have vaskekurven i skabet var meget god... men så flyttede der alt muligt ind oven på den...

Oh well, jeg var så heldig at komme på prøveholdet, og du kan bande på at det hjalp! Nu ser der således ud:

Døren kan åbnes helt, og forneden i skabet står sko i kasser, og bælter i kurv. Hurra!

MEGET bedre!

Næææærh! En vaskekurv!

Orden, orden, orden!


Jeg fandt rigtig meget jeg ikke længere skulle bruge, og jeg ved at for de andre deltagere var det stort set det samme - og alt det ekstra tøj ligger nu på trendsales og blir' omsat til gode, jyske dollars! Så workshoppen har hurtigt tjent sig selv ind!

Rent faktisk er der netop nu en konkurrence på facebooksiden, hvor du kan vinde en gratis plads på workshoppen. Så hop da endelig lige forbi og meld dig til!

1 kommentar:

Darling L sagde ...

Sådan en forvandling kunne mit klædeskab virkelig også godt trænge til!