onsdag den 13. oktober 2010

Shopping frenzy - og så på en tirsdag!

Superfin notetsbog som ejeren af Akimbo selv laver  og lækkert æblepapir der skal på en æske)

Når dagen starter med et tandlægebesøg, og man bagefter hører i radioen at tirsdag er kåret som den absolut værste dag i ugen... så ved man bare at det kun kan gå galt! :D

Dagens lyspunkt var uden tvivl besøget i Akimbo, hvor jeg baare skulle kigge....jaja, men når man træder ind i sådan et skattekammer, kan det vist ikke undgåes at der kommer "lidt" med hjem...


Så jeg besluttede mig til at købe denne fine robot/ufo, der tilmed laver gnister i pink og grøn!


 Men forelskede mig straks i den fine notetsbog foroven, og ups! - så kom den også med.

 En gammel billedlotteri(?) plade sprang ud i hænderne på mig....


Æblepapir til æsker. Dette print minde mig om et spil jeg spillede da jeg var lille, hvor man havde nogle grønne træer der skulle sættes æbler på... nogen der kan huske dette og ved hvad det hedder?

Disse magneter er da fantastisk fine!

En minirobot kom også hjem til samlingen.

Cowboy'dere på rad og række. Nu pynter de på toppen af klædeskabet!


Alt i alt fik jeg købt ALT for meget, men hvilke skatte! Og når selv poserne er skønne, kan man da ikke modstå at kigge derned igen...

Jeg glæder mig til at kunne hellige mig lidt fritid og derved kreative sysler igen. Kan mærke det kribler i fingrene efter at komme i gang med alt det jeg har planlagt! 

4 kommentarer:

Mirjam sagde ...

Jeg elsker også at kigge forbi Akimbo. Man kommer altid hjem med et eller andet vidunderligt, man ikke anede at man manglede ;)

Er vild med magneterne!

Kh. Mirjam

Camille sagde ...

Ja, det er forfærdeligt fantastisk med sådanne butikker! :D

irene sagde ...

oj, den butik kender jeg ikke, men det kommer jeg da helt sikkert til, skønne ting du har købt,Camille!!! især magneterne!!

Mette Line sagde ...

Der er noget der pludselig dæmrer med det spil du snakker om. IIIHH!!!! :D