tirsdag den 19. oktober 2010

Guld i postkassen!

I aftes da jeg kom hjem, fandt jeg et stort brev i postkassen, fra min mor. Her er hvad der lå indeni:

Håndarbejdstillægget fra Hendes Verden, og en gammel Gunvor Ask bog om applikationer mm.

Hvis du som jeg, er vokset op i 80'erne med en mor der var bidt af en gal håndarbejdsfeber, så kender du ALT til Gunvor Ask, der er forfatteren til en del håndarbejdsbøger. Man kan tydeligt genkende stilen i figurerne der altid er på forsiden af de mange bøger, der også tæller påske- og jule-temabøger.

Jeg tror jeg skal til at samle flere af de bøger sammen!

Har du Gunvor Ask bøger liggende? Eller husker du dem fra din barndom/tidligere tider?
Måske bruger du dem i dag til at lave ting sammen med dine børn?



Jeg fik da lige et par idéer af den bog! Nu skal vi se hvornår de blir' ført ud i livet... :D 


4 kommentarer:

Helle Hellcat sagde ...

uuuhh - hesten broderet i korssting er da lige til at gå til for Carmen, hvis jeg hjælper hende ... lidt ...

Camille sagde ...

helle, jeg tegner gerne af til jer ;)

Helle Hellcat sagde ...

Jaaaahhh <3

Onkel Anne sagde ...

Ja jeg har lige investeret i samme bog. Den kostede 100 kr, men jeg har brugt den så meget allerede :)