fredag den 1. oktober 2010

Fine fredag!

Ah! Har siddet hele aftenen og redigeret diverse billeder med en spindende kat på skødet. Er der noget mere herligt?!

I dag var jeg forbi Mia's pollypocket. Mia er omtrent den sejeste jeg kender, og skal til at indspille en hula hoop træningsvideo. Hvor sejt er det ikke lige? (og nu ved du hvad du skal ønske dig til jul!) Så i dag var vi rundt for at finde metervarer til hendes dragter, som jeg er så heldig at skulle lave.

Selvom det mest var metervarer vi skulle kigge på, kunne vi ikke lade være med at lave små svinkeærinder... :D Jeg fandt diverse skønne sager i Stelling, bla. robotpapiret og små runde klistermærker i forskellige farver, inspireret af Karen. Vi var også forbi verdens farligste butik, Handler, hvor jeg faldt for fint skråbånd med print på og mere broder-garn til samlingen.

Her er lidt skønne sager vi så i dag, der dog ikke kom med hjem:



Jeg tog en masse billeder på min tur rundt i byen, de er dog til min anden blog, Gadebilledet, der er en ren billed-blog.

Jeg har jo en ting for skilte, og elsker at kigge op, når jeg går rundt i byen. Det er utroligt så fine bygningerne ofte er udformet, og der er alskens gemte skatte rundt omkring, hvis man blot kigger op. Der er f.eks. denne fine mand, der bor på Købmagergade:


5 kommentarer:

Fluesvampen/Lærke sagde ...

Jeg deler din begejstring for at kigge op... En af mine fedeste whau-oplevelser er på hjørnet af Nørrebrogade og Fælledvej. Der ligger en grim bank og højt oppe på hjørnetårnet er der en smuk mosaik med fugl blandt andet. Men det mest fantastiske er den flagermus der hænger på hjørnet ligge oppe over fortorvet.....

Camille sagde ...

Ja, mosaikken med fuglen er superfin! Synes ikke jeg har lagt mærke til flagermusen, dog. Må kigge efter den næste gang! Tak for tippet!

og så er der uglen der sidder højt på bygningen et andet sted på Nørrebrogade. Den blev sat der fordi der var så mange duer etc der sad der og sked på vejen/tagterrassen. Nu tør de ikke, fordi der sidder en ugle! hæhæ

Josephine sagde ...

Hvor var de fine mustache mærker fra?:D

Camille sagde ...

Urban Outfitters! Det er fake tattoo's til fingrene! :D

Michelle Hilden sagde ...

JEG mener at manden fra købmager gade er apotekernes skytsengel eller noget i den stil.