onsdag den 20. oktober 2010

GIVE AWAY! KUN IDAG - Google Analytics driller mig!

Jeg har tilknyttet Google Analytics for at se hvor mange der rent faktisk kigger forbi hver dag. Men AK - i dag driller den mig altså lidt!

Den siger at der er 0 besøgende, og det ved jeg ikke passer. Så for at give lidt igen, laver jeg en lille konkurrence, der kun kører i dag:

Læg en kommentar på bloggen. Måske ved dit yndlingsindlæg. Måske ved den bedste idé? Måske ved Carmens værelse fordi det er supersejt! Måske ved Miss Celina fordi hendes brunch var den lækreste man kan tænke sig?

Mulighederne er mange!

Du må meget gerne linke til dette indlæg, hvis du kender nogen der vil lege med. 

Af alle kommentarer der lægges i dag, trækker jeg lod - og vinderen vinder disse fine blyanter fra GreenGate:

 De er stribede, der er 12 i alt og jeg har dem også selv. De pynter så fint på bordet!

Kig ind i morgen, og se om det er DIG der har vundet!

(ja, sådan går det når man nørder med det dersens web-noget)

20 kommentarer:

Johanne sagde ...

0 besøgende kan vist ikke passe, da jeg alene kigger forbi flere gange om dagen :)

Alice M sagde ...

0 besøgende er ikke rigtigt.. jeg har også været her flere gange :D

Dorthe Mey Thurø sagde ...

Det kan da overhovedet ikke passe! Jeg har været forbi op til flere gange... og nu en gang mere! ;o)

Kiggede faktisk selv på de blyanter - de er så fiiine. Der er næsten ikke noget bedre end helt nye blyanter er der spidsede så man næsten stikker sig ved bare at kigge på dem... ;o)

Unknown sagde ...

Tja, jeg har jo været her :-) Og lagt kommentar ved køkkengudinden der forkælede alle dine sanser :-)
Er faktisk helt glad fordi jeg har funet frem til din blog !

Helle Hellcat sagde ...

Dumme Google!

Fluesvampen/Lærke sagde ...

Det skal du ikke finde dig i!

Anonym sagde ...

Hej Camille
Jeg besøger din blog dagligt, det er Google, der lyver!
Fuck, hvor var det sejt i JP i søndags - var lige ved at kløjs i morgenkaffen, da der pludselig stod en jeg kender midt i mit avistillæg!
/Karina

FruHansen sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
FruHansen sagde ...

Jeg har også været her:-) Jeg er ny i bloguniverset.. fantastisk at finde nye inspirerende blogs:-)

Unknown sagde ...

Jeg håber at du fremover får endnu flere problemer med google - i hvert fald, så længe det fortsætter med at udløse give aways..! Jeg vil mægtigt gerne nyde de fine blyanter på mit skrivebord :)

Onkel Anne sagde ...

Tænk hvis jeg vinder IGEN!!!! Åh manner min søn elsker de blyanter.

Denise /blog.sirlig.dk sagde ...

Har du husket at smide koden ind på siden? Og husk de først opdaterer antallet hver aften kl. 00 - så man kan reelt først se hvor mange besøgende der er dagen efter.

Jeg har det selv, det er skide smart :-)

Denise (sirlig.dk)

Camille sagde ...

Hej Denise,

ja det har jeg.... så det er meget sært. Jeg plejer nu godt at kunne se det i løbet af dagen, men åbenbart ikke mere.

Oh well, det går nok men blev lige tøsefornærmet og havde der der ekstra blyanter. hihi.

og HOV HOV MEJSE!! Fyyyy! :D

Camille sagde ...

haha nu ser Google Analytics at der har været én herinde i dag! Det er da en fremgang! :D

hyggetroldeogbulderbasser sagde ...

Uh, sikke fine blyanter!!!! Jeg vil MEGET gerne være med ;)
Kh Tina

Anonym sagde ...

Jeg har også været herinde flere gange i dag. Jeg har jo lige fundet din blog, så den skal jo udforskes :D

Pi Andrea sagde ...

Hep!... Jeg har også været her idag... ;o)

Anne sagde ...

Jeg har også været herinde et par gange i dag, så der er da vist noget galt med google analytics!
Ps. skønne blyanter;)

MaryU sagde ...

Jeg har været her to gange i dag. :)

***Hos Mutter*** sagde ...

Det er da en start...bare at kunne jonglere med at få Analytics lagt ind, er sort snak for de fleste.