onsdag den 13. oktober 2010

Butiks-indretning

Jeg elsker butikker med lækker indretning. Både de superstylede koncept-butikker, men også - og især - de mindre hyggelige butikker, hvor man direkte kan snuppe indretnings idéerne til hverdagshjemmet!

Som kunde må jeg indrømme at jeg også føler mig mest velkommen i sidstnævnte kategori, og ofte køber mere. Har du det også sådan?

I mandags var jeg forbi frisøren. Min frisør ligger i Roskilde, til trods for at jeg bor på Nørrebro. Her er super hyggeligt indrettet, og de to frisøser der huserer her er fantastiske, og køreturen værd. Indretningen er den perfekte blanding af noget hjemligt blandet med rum for professionalisme.

Jeg vil senere poste flere billeder fra den skønne salon, men her er lidt teasere. I fremtiden vil der komme mere butiksindretning ind her på bloggen, med masser af tips og gode idéer.

Mal direkte på væggen, og få et personligt maleri.

et forhæng af dødningehoveder, i stedet for en dør. Det skaber lys og fylder ikke så meget.

Miks forskellige ting, og vær ikke bange for at fyre op for farverne!

Ingen kommentarer: