tirsdag den 5. oktober 2010

Pivskid!



Jeg er en pivskid. Jeg indrømmer det gerne, og jeg tør godt sige det højt. Selvom jeg det meste af tiden synes jeg er rimelig udholdende og cool med det meste, ryger jeg lige lukt i pivskid-kategorien med visse ting. Edderkopper og stankelben, influenza og ikke mindst det der med tandlæger og ondt i tænderne. Faktisk har det med tandlæger været så slemt at jeg ikke kom afsted i 8 år! Tiden flyver, men ja... 8 år???? Det er da fjollet!

For en måneds tid siden blev jeg så lokket afsted, mest fordi det gjorde så frygteligt ondt i min ene visdomstand. Sådan en der aldrig voksede helt ud, men til gengæld pressede på alle de andre tænder. Den skulle fjernes af en tandkirurg, var dommen. Alene ordet tandkirurg fik mig til at blive dødnervøs!

Men i dag var det tid, og i bedste tegneseriestil fløj den bogstaveligt talt ud af min mund og hen af gulvet. Uden at jeg kunne mærke en dyt. Thank you bedøvelse!

Men nu er bedøvelsen væk, og selvom det nu er dejligt at få følelsen tilbage i munden, gør det bare så forbandet ondt! Det gør det selvfølgelig heller ikke bedre at jeg tog fejl af smertestillende og antibiotika, så jeg ikke lissom' sørgede for at dække mig ind. Av for katten!

Men nu sætter jeg min lid til mine nye bedste venner, og håber det bedste. 2 down, lots' to go!


Men hvad laver man sådan en dag, hvor tankerne helst skal placere andetsteds men jeg er nødt til at blive hjemme fordi jeg har ondt og stadig er småsvimmel over al den nervøsitet?

Jeg gider ikke sidde og fakturere selvom jeg burde, dét er sikkert og vist! Dét må jeg klare senere. Jeg vil i stedet få lavet den lille facebook give away jeg lovede ved 100 "likes". Der er allerede 111, og jeg er simpelthen så glad! Dét er da benhårdt!

- og så vil jeg kigge lidt på mit broderi. Er igang med en pude, og den skulle meget gerne være klar til foråret... med det tempo jeg har gang i blir det vist først det forår i 2012!



Har du mange ufærdige kreaprojekter liggende? Jeg læste for nyligt nogle gode tips hos Dorthe som måske er gode at have i baghovedet. Hun har endda også nogle gode idéer til hvis du er gået i stå med dem.



ps: ikke så meget om bolig som sådan, men det er heldigvis min blog så jeg bestemmer! haharh! ;)

2 kommentarer:

trine sagde ...

det er så fiiint - det bliver da hurtigt 2012 med sådan et fint broderi ;o)

Darling L sagde ...

Uh ja, jeg har alt for mange ufærdige projekter - og alt for lidt tid ;-)

Lækkert broderi du har gang i!

God bedring.

Kh Louise