torsdag den 21. oktober 2010

and the winner is.....


Jeg må indrømme at jeg ikke er kommet nærmere en afklaring på hvad der er sket for det der statistik program i dag. Klokken er nu over 24/00, så den burde kunne regne ud hvad dagsrationen af besøg er.

Status er på nuværende tidspunkt:

Status på Google Analytics: 1 besøgende
Blogger staus: 665 besøgende

Hvad kan man lære af det? Tja... nogen lyver! :D  Og jeg tror det er en der starter med ana.... hahaha.

Og endnu vigtigere: hvem er monstro den eneste ene der ifølge analytics har kigget på siden i dag?

Jeg må indrømme at jeg ikke gider lave sedler og trække lod blandt dem i dag, så jeg valgte den nemme løsning: Bad en god veninde om at sige et tal, og kommentaren der matcher dette tal ville så være vinderen.

Tallet var 25 - og det var følgende besked:


Så Helle - du har hermed vundet de fine blyanter!  Tillykke! 

- og tak til jer alle for jeres søde kommentarer!  

_______
Haha nu har jeg funderet miséren: Koden til Google var ikke kommet med, da siden begyndte at skifte look. Men jeg synes det er sært at Analytics så stadig står med en ok-status. Oh well, fejlen fundet og der kom en vinder ud af det hele. It's AALL good! :)  Man lærer noget nyt hver dag.

5 kommentarer:

Unknown sagde ...

Det er ikke os, der lyver :-) !

Pi Andrea sagde ...

Tillykke til Helle... :o)

Jesper Pedersen sagde ...

Argh.. HUMBUG!!!! :)

Unknown sagde ...

Ups, så kom jeg lige til at kommentere i min kærestes navn :)

Helle Hellcat sagde ...

Årh hvad?? Jeg har vundet noget. Jeg har vundet noget. Jeg har vundet noget .... woohoooo!!