fredag den 22. oktober 2010

Min ven Posten

Det er bare altid dejligt når posten har andet end reklamer og rudekuverter med... :)

I går stod denne pakke op af min hoveddør, da jeg kom hjem:


- og gad vide hvad der var i den? Det fineste vintage tapet med kirsebær, naturligvis:


Ikke nok til en væg, men nok til at beklæde nogle æsker eller andet godt. Det er fra Lullaby, der udover vintage tapeter har lækre sager til de mindste, syet i retro stoffer og til yderst fornuftige priser.

Jeg må dog indrømme at jeg synes priserne på vintage tapeter, dynebetræk osv er steget voldsomt de seneste år, men det er velsagtens sådan udviklingen er... efterspørgslen er steget og udbuddet er faldet. Hvem der bare havde hamstret for... ja blot 5 år siden... :D

Jeg er ihvertfald selv efterhånden blevet sådan at ser jeg noget jeg bare MÅ have... så køber jeg det med det samme. Jeg venter ikke længere "til jeg finder det superbilligt på et loppemarked eller i en genbrug" længere - for chancen for at det sker blir' mindre og mindre. Så hurra for folk der samler lækre ting i små webshops rundt omkring - der er altid gevinst!

1 kommentar:

Loppe-shoppe sagde ...

Naturligvis!!
- Og kender så godt fornemmelsen af at stå med noget, som jeg ikke kommer forbi igen!