fredag den 8. oktober 2010

Indretning: Vintage på Vesterbro

 Godmorgen!

Det er fredag, og jeg er morgenglad! Hurra! (ja, hvis man er sur er man morgensur... så er man i usædvanligt godt humør, må det velsagtens være morgenglad?)

Jeg lagde et kursus ud i aftes, og det er simpelthen blevet så godt modtaget. Det er skisme dejligt!

I dag står i indretningens tegn her på bloggen. Jeg vil nemlig vise nogle af de skønne billeder jeg tog, da jeg besøgte skønne Yunah for noget tid siden.

Yunah er make-up artist, og det er hende der gør skuespillere og modeller ekstra lækre, når vi ser dem på skærmen. Udover at være knalddygtig til det med make-uppen, har hun også et godt øje for at spotte og sammensætte lækre vintage fund - hvilket hjemmet bærer stort præg af.

 
Jeg tror ikke at de har ét kedeligt standardmøbel, men alt er de der lækre fund fra dengang man sætte en ære i godt design og lækker kvalitet.

...og så er der alle detaljerne! Jeg elsker hjem hvor man kan finde nye detaljer hver gang man er på besøg, og sådan et hjem må dette siges at være. 

Omtrent verdens fineste bryllupsbillede!


2 kommentarer:

irene sagde ...

fantastisk hjem,jeg kan lide det hele!!

me sagde ...

Så hyggelig - kan bedst lide køkkenoverskabet :) Ha en god søndag!