fredag den 22. oktober 2010

Nyheder jeg bare MÅ dele med jer andre!

Jeg var lige inde på FermLIVING's website... 

Indrømmet - jeg er STOR fan af Ferm efter jeg så deres Mushroom Soup tapet i Boligliv og bare måtte eje det.

Men se her nogle fine nyheder de har på deres side:

 Strikkede poseskåle. Supersmukke og lækre her til vinter. Jeg tænker dog at lave mine egne varianter, så hermed også en god DIY idé til dem der er fikse på fingrene.

Helt enkel wallsticker kalender, der også kan skrives på med kridt. En fed grafisk løsning,
som bliver en fin dekoration på væggen. Jeg er helt ked af at jeg ikke har vægplads nok til denne!

Super-cute wallsticker!

OMG! Denne er jo virkelig et must-have! Den findes også i lilla.


Lav dit eget familietræ med denne fine wallsticker

Jeg drømmer stadig om deres stribede tapet, deres fine puder, og og og... men må hellere lære en smule af det der med at begrænse mig... vi har trods alt kun 54 kvadratmeter...

3 kommentarer:

Michelle Hilden sagde ...

Årrhhh hvad, hvor er det altså nogle fine ting, og jeg har ingen penge :0(

Josephine sagde ...

Åh Camille, jeg er virkelig vild med din blog, bliver sindsygt inspireret. Har bogmærket en masse af dine indlæg, og får helt lyst til at gå amok i boligindretning.:D

Camille sagde ...

Ih tusind tak Josephine! Det er jeg virkelig glad for at høre!!! :)