tirsdag den 2. november 2010

Mondo Kaos


Mondo Kaos er den fineste butik på Nørrebro. Her sælger de fint rockabilly tøj og labre sko, og som noget nyt er der også kommet lidt boligrelaterede ting ind ( hurra!). Kommer du ikke til Nørrebro disse dage, er der også webshoppen.

Jeg var forbi i sidste uge og tage billeder til at vise jer, for udover det fine tøj er der også rigtig lækkert indrettet med vintage møbler og skønne detaljer, som er lige til at gøre efter derhjemme.

Et view ind på herre afdelingen, med fine lamper i loftet 
og smukt vintage tv. 
Inspireret af dette, vil jeg nu have et tv som skal fungere som sengebord.

NØJ! Min skilteglæde vækkes straks ved dette fine af slagsen

Der er naturligvis også vintage mannequin'er
De sidste udsalgsvarer - smukt præsenteret i gamle kufferter

 Kærester og mænd har som oftest ikke noget imod at blive slæbt med herned...

 Rødt campingbord, der ligeledes vil se smukt ud i køkkenet derhjemme...

 Skøn vintage disk fyldt med smukke accessories

ja tak! 

 Tørklæder, fint opbevaret i kuffert-taske. 
Et simpelt, men godt tip der sagtens kan gøres efter derhjemme.


Mondo Kaos
Birkegade 1
2200 København N
www.mondokaos.dk

1 kommentar:

Asli sagde ...

Supergod ide med tv'et som natbord! Jeg har nogle gange set sådan et gammelt tv og tænkt "det ser rigtig flot ud, men hvad skal jeg bruge det til?". Der blev lige lavet et mental-note, der :-)