onsdag den 3. november 2010

LÆKKERT link til alle vintage elskere!

Jeg fik dette fantastiske link i går, af altid søde Dorthe, fra Dorthes Roderier.

Tipnut er en fantastisk side, med masser af gode idéer til DIY projekter og generel decor. Bag skærmen sidder en kvinde med stakkevis af vintage blade og bøger, og ninja skills når det drejer sig om at søge på nettet.

- Og tak for det!



Jeg ELSKER at brodere, og jeg er helt klar en småskør kattedame... så hvad er bedre end de sødeste kattebroderier?

Der er 7 - et til hver af ugens dage. 

Download dem gratis her:
Mandag
Tirsdag
Onsdag
Torsdag
Fredag
Lørdag
Søndag

Der er også disse smukke vintage sager fra 40'erne som du selv kan lave, hvis du er flittig:

Download f.eks. kirsebær modellen her og pærerne her


Download opskriften til det smukke vintage forklæde her


Jeg kan blive ved med at finde nye fantastiske sager på siden, så jeg må hellere stoppe for nu. Men tag et kig på siden! Udover håndarbejds opskrifter er der også en masse tips og tricks til alt fra haven til mad til indretning.

Tak Dorthe!


2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Åååh en fin side... Og så har jeg slet ikke tid til at kigge. Men den er i hvert fald gemt! Tak for tippet! Også til Dorthe :)

Margith sagde ...

Den var ny for mig også, tak for tippet.