tirsdag den 30. november 2010

1. decembers pakke er landet!

SÅ er det nu!

Første december nærmer sig med hastige skridt - lige nu er der ca. 2 timer til! Vildt så hastigt tiden går her til sidst, ikke sandt?

Som du stensikkert har opdaget, så har jeg besluttet at lave en pakkekalender, og har i den forbindelse fået gavehjælp af en række skønne bloggere og firmaer, der alle har det tilfælles, at de har doneret de sejeste, flotteste og skønneste gaver. (som jeg ville ønske jeg kunne beholde selv, alle som én!)

nu er det nu... er du klar????!!!

Første decembers pakke ser sådan ud:

Er den ikke fin???!!!

Gavegiveren bag denne pakke, den allerførste i rækken, er accessory firmaet Fat Cat Stuff.

Fat Cat er ejet af Pia og Mette, der selv fremstiller det hele her i København. Hvis du synes du er stødt på navnet før, så er det måske i forbindelse med den lange række af kendisser der er spottet med det på i byen, og foreviget til blade, magasiner og på tv.

Du finder dem også på facebook - men pas på: Der er MANGE ting på siden, og man kan hurtigt købe sig fattig i de mange fine sager!

fatcatstuff

Skal du lure lidt mere på pakken, måske fra en anden vinkel???

Jamen så kig da!


Kan du gætte hvad det er? Se med i morgen, der afsløres indholdet og dagens konkurrence!

Glædelig jul! ho ho ho

4 kommentarer:

Joan sagde ...

Ja så er decemberånden virkelig over os...glæder mig til at se, hvad det er.

Unknown sagde ...

Uh, jeg ELSKER Fatcatstuff!!!

Unknown sagde ...

Hiii- så spændende !!!

Dorthe sagde ...

Iiihhh lidt spændende :0)