tirsdag den 9. november 2010

Lad være med at være en design-snob! vol 2.

Jeg ved godt, at alle efterhånden ved at Netto til tider har skønne sager. Men da jeg var forbi sidst, så jeg alligevel noget som jeg gerne vil dele:

Jeg har en lidt større model, som jeg bruger til fryseposer, staniol etc. Brug denne mindre model til f.eks. grydeskeer eller strikkepinde - eller brug dem til popcorn når ungerne ser Fredagssjov. 
Jeg er sikker på at popcornene smager MEGET bedre, når de serveres i disse bægre!



Kasse med rum i, til pakkekalender. Jeg tænker, at den blir' meget flottere med lidt tapet og papir på, så den får et personligt udtryk. Den er der også i sølv.

 Føtex havde dem, Bilka havde dem... og nu også Netto.

Hello Kitty lyskæder! <3

3 kommentarer:

Jesper Pedersen sagde ...

Vi købte et popcorn-bæger i en mærkelig, mærkelig butik i København, hvor ejeren altid står på spring for at dele bolcher ud med det samme, man kommer inden for døren.
(Mejse siger i det samme her bagved, at den hedder Planeten)
Vi bruger den til vores Urtekram-popcornpose - så ved jeg nemlig altid, hvor den er.

Kurosakuranbo sagde ...

Har muffin sættet - det er genialt!
Må ned efter kitty!

Camille sagde ...

Uha, jeg har ikke været i Planeten LÆNGE! Men ja, sjovt som alle kender manden, men ikke lige husker butikkens navn! :D