torsdag den 9. september 2010

Torsdagsbesøg

I dag var jeg på besøg hos Yunah.


Udover at være en knalddygtig make-up artist, er Yunah en inkarneret samler af lækre sager, og med et hjem fyldt med vintage skatte. Hun vil være en del af en lille følgeton jeg vil starte op senere, og jeg tog derfor en masse billeder i hendes hjem.

Yunah samler blandt andet på fine lamper:



 Har et smadder hyggeligt køkken:


 og så kan man vist også sige at de samler på musik....

og så er der også alle cd'erne...

og så er der alle de fine figurer der dukker op rundt omkring:


Jeg fik den fineste fødselsdagsgave, et lille vintage katte-trekløver, bestående af morkat og 2 killinger, lavet i keramik. Gad vide hvordan hun kunne vide at jeg kan lide katte? :D

Vi tog et smut forbi det thailandske supermarket på Istedgade, og jeg fik endelig taget et billede af min yndlingsemballage:

 
Smiling Fish. Cute!

Jeg får altid lyst til at købe et par dåser med hjem, bare fordi fisken er så fin.

Der var mange andre fine emballager:



Det er vist godt jeg ikke har et særligt stort køkken, for så ville jeg blot fylde det med alskens fine dåser, æsker og flasker!

Ingen kommentarer: