torsdag den 2. september 2010

Nye fund





Fandt det her skønne hyldepapir i genbrugsbutikken. Det har vist oprindeligt været at finde i Tiger, men heldigvis for mig, var det endt i genneren, og lå og ventede på mig.  Gad vide hvad jeg skal bruge det til? Æsker, hylder, eller noget helt tredje?


og bedst af alt: Jeg fik min "dillerlampe"! :D

I virkeligheden er det en designlampe som jeg har ville have længe, men jeg var så heldig at finde denne kopi i den lokale kineserbutik -  og så skulle den da med hjem!

Den giver faktisk et rigtig godt lys, og så elsker jeg det humoristiske ved den.

I dag har været sådan en skøn dag. Jeg har fået sendt varer afsted, og fået ordnet en masse. Det er bare så skønt med sådanne dage, og når solen så skinner og den lokale slikbiks har fået Vanilla coke - så blir det næsten ikke bedre! Nu vil jeg være lidt krea inden det er tid til at se dyner. Sov godt derude!


det er stadig lidt sommer!

Ingen kommentarer: