mandag den 6. september 2010

kjolesnak og bogorm

Det seneste stykke tid har jeg arbejdet på en brudekjole, og i dag var det tid til sidste prøvning. Jeg er altid død-nervøs til sidste prøvning af en kjole ( også selvom der ikke er noget at være nervøs for. Men det er velsagtens lidt som en eksamen?).

I dag gik det godt som ventet - er du vimmer hun blir' en smuk brud! Kjolen er sort og hvid, og traditionel men alligevel lidt utraditionel. Jeg ville smadder gerne vise et billede, men det er nok ikke en god idé, når nu den skal være en overraskelse for gommen ( og de andre). Men på lørdag skal brylluppet stå, og så har hun lovet at jeg får et billede eller to. :)


Jeg kom i tanke om en vigtig ting, jeg ikke fik vist i går, nemlig min nye bog!

Jeg elsker bøger om indretning, især dem hvor der stort set kun er billeder... og denne er ingen undtagelse.  Den er svensk, hedder "Detaljer hemma", og er lavet af Annika Huett og Ulf Huett Nilsson.



Jeg købte mit eksemplar i Designtorvet i Malmö, men jeg er sikker på at den findes mange flere steder. ISBN nummeret er ISBN 978-91-7126-169-4




Den er en klar favorit, og sammen med den danske "Personlig stil", deler den en klar førsteplads over boligbøger jeg synes om.

 'Personlig stil' af Line Jensen og Tina Schou ( ISBN 87-11-18277-6) 



Har du en yndlings boligbog, eller nogle du kan anbefale?

1 kommentar:

Tante blaa sagde ...

Samtlige numre af BoligLiv! ;)

Mange hilsner Cille