onsdag den 8. september 2010

Hvad Husflid gemte af skatte...

Jeg glemte jo helt at skrive om besøget i Husflid!

Pyha der er mange fine sager derhenne!!!

Jeg fandt de skønneste metervarer med æbler, svampe mm, men da jeg ikke lige har et projekt til det, ville jeg ikke købe et stykke, da prisen var i den højere ende. Men sidder og tænker så det knager - for de var SUPER FINE!

og så var der alle knapperne. og papiret. og strygemærkerne. og dimserne til at hænge uro'er op i, og... og...

Jeg endte med at begrænse mig til at stribe pastelgule knapper ( af mærket 'Jason', for jer andre knap-nørder), og et sæt strikkepinde - som egentlig er til børn, men der var små kattehoveder på, så dem måtte jeg lissom' eje! :D  Strengt taget kan det vel også være bamsehoveder... men søde er de, og så kan jeg få strikket mine vintage bluser med stil!




Ingen kommentarer: