søndag den 5. september 2010

Herlige Malmö!

I dag var vi i Malmö, og det er nu jeg bare må indskyde at IH! - hvor jeg ELSKER Malmö! <3


Vi tager over engang imellem, og hver gang følger vi nøje en plan, der går ud på at komme i så mange af yndlingsbutikkerne som overhovedet muligt! I dag blev det til en god håndfuld, bla:

*Søstrene Grene ( selvom det er fjollet, når den nu også er herhjemme, men orker aldrig den inde på Strøget, der altid er proppet med mennesker)

Lagerhaus ( omtrent min YNDLINGSBUTIK i Sverige)

Designtorvet ( lækker, lækker, LÆKKER boligbutik)

efterfuldt af besøg i Stof & Stil og IKEA.

Vi har virkelig fået en masse gode sager med hjem ( jeg poster lidt af dem i morgen), og jeg glæder mig virkelig til at kunne få det hele på plads.


Jeg tog lidt billeder inde fra Lagerhaus, til jer der ikke kender denne fantastiske butik:



Jeg finder altid noget herinde, og må virkelig begrænse mig selv, så jeg ikke slæber det hele med hjem.

hvem har måske ikke brug for denne lille fine notesbog? 

Du kan se mere om Lagerhaus på deres hjemmesiden her


I Søstrene Grene har de for tiden fine kagekrukker ( igen. Men denne gang som lagkager og meget andet end blot cupcakes):


Jeg synes lagkagestykkerne er helt fantastiske og købte selv et sådant, plus en kage med blåbær på toppen. Aner ikke hvad de skal bruges til ( endnu), men hjem - dét skulle de altså!

Nu er det vist blevet langt over min sengetid! I morgen skal jeg besøge søde Trine, der samler på "noget", som jeg vil fotografere her til bloggen. Hvad det er, vil blive afsløret senere på ugen.

Sov godt derude!

De bedste hilsner,

Camille

Ingen kommentarer: