lørdag den 11. september 2010

Roder du? Jeg gør!

Jeg sidder og er helt fyldt med masser af indtryk og nye input. Denne weekend er indtil videre blevet brugt på at være i Forum, til den årlige Iværk&Vækst messe, der er et mekka for iværksættere med alskens foredrag, workshops, taler og utallige relevante stande. Jeg har hørt om nyhedsbreve, motivation, SEO, adwords, personlig branding og meget meget mere. FANTASTISK! 

I dag var jeg afsted med søde Dorthe, der står for bloggen Dorthes Roderier. Er du lidt som alle os andre, vil denne blog stensikkert være en god idé at tune ind på. ;)

 
 Kender du hendes blog?  Hvis ikke, så læg endelig vejen forbi!

Dorthe er oprydningsekspert, og på hendes blog serverer hun det ene tip efter det andet, ganske gratis. Derudover afholder hun workshops og foredrag om oprydning, og tager også ud og hjælper med enten konsulentbistand til hvordan du skal rydde op, eller slet og ret gør det for dig - endda til en ganske rimelig pris!

Enormt smart og måske løsningen på det der rod der har ligget liiidt for længe. Når der først er ryddet pænt op, er det jo en smal sag at holde ved lige. ;)

( et lille reklameindlæg her en lørdag aften, men jeg synes virkelig at det er en ganske anvendelig blog, der stensikkert er flere end jeg der vil glædes over!)


Ingen kommentarer: