søndag den 26. september 2010

Blast from the past!

UH! Nu er vi oppe på 49 faste læsere. Én mere, så er det tid til give away! Jeg glæder mig til at vise jer hvad jeg har fundet frem.

Jeg har taget back up af min computer her i weekenden, og fandt nogle gamle billeder frem. Sådan boede jeg for 10 år siden, hvor det var hvid minimalisme der var sagen:


Billederne er taget af ejendomsmæglerens fotograf, da vi desværre skulle sælge lejligheden. Det er sjovt at se hvilke ting jeg har haft siden dengang. Der var meget hvidt og minimalistisk, og min daværende kæreste og jeg var ikke altid lige enige om indretningen kan jeg huske ( godt Hr. Lee og jeg er meget mere enige på det punkt).

En sjov detalje er at puderne man lige kan skimte i sofaen, er syet af Gucci dustbags. ;)

I dag kan jeg slet ikke begribe at jeg har haft så få ting... hvor er det hele henne? Sandheden er, at udenfor det man ser på billederne, var et klædeskab fyldt med ting - men der er stadig kommet en del til senere hen! :D

Her er et billede taget 3 år senere, da vi boede på Christianshavn i en kort periode.
Vi var lige gået fra hinanden, og her har jeg mine ting samlet på et værelse. Sofaen er min elskede "Camilla" sofa, der desværre døde senere. Jeg savner den! Det var den perfekte sofa: Blød, men stadig fast, stor nok til at kunne ligge på den, men ikke for stor, rød, blød og så havde den et navn! :D

Hvis nogen kender til en "Camilla" sofa der er til salg må de MEGET GERNE sige til!


Her er der så gået ca. et år fra det forgående billede. Jeg fik et skønt værelse i en lejlighed på Amager,
hvor jeg havde mange ting samlet på meget lidt plads. Det var en hyggelig tid, og også her jeg mødte min Hr. Lee. <3


Et års tid senere, flyttede vi til vores fine lejlighed, som vi stadig bor i. Ih den så ny og fin ud dengang! 


Meget sjovt at se billeder fra "gamle dage". Jeg havde helt glemt at jeg havde dem liggende, men ville nu ønske der var flere. Især fra dengang jeg boede i en STOR lejlighed, hvor der var kæmpe arbejdsværelse/krearum, og fra dengang jeg havde en skøn altan med grønt "ude-gulvtæppe" og masser af margueritter.

Har du gemt billeder af tidligere hjem?

Ingen kommentarer: