lørdag den 18. september 2010

2000 billeder på 2 dage!

Jeg har taget noget der ligner små 2000 billeder i dag og i går, og er helt ør i hovedet. 

I går var det Miss Vera styles der skulle fotograferes. Min søde veninde Mia kom og agerede model, og det var superhyggeligt at prøve at lege fotograf for en dag.
I dag var jeg atter på besøg hos Irene og Fjeder, der i dagens anledning havde fundet lidt af deres samlinger frem. Bliklegetøj, kopper med ansigter på, pilleæsker, biler, og alt muligt andet lækkert. De to har seriøst den største samling af fine sager jeg nogensinde har set! Jeg fik knipset løs - og så liige lidt mere! :D

et fint gammel postkort fra Irene's samling


Junette, der har bloggen Hverdagsmønstre har været så sød at linke hertil. Tusind tak Junette! Det er lidt pudsigt, for vi har engang gået på samme skole, hvor hun lavede et tekstilprint til en kjole jeg designede/skulle konstruere og sy. Og så ender jeg med at "møde" hende her i blogland, hvor begge vores blogs hedder noget med hverdag. Det er da lidt hyggeligt! Hendes blog er bestemt et besøg værd, så kig endelig forbi!

I morgen er det tid til anden del i "søndagsfølgeton'en" SøndagsSamling. Denne gang er det tid til Yunah og Peters samlinger. :)

Ingen kommentarer: