onsdag den 29. september 2010

2200 Happiness! Sem's Krambod

Anden del i min lille "guide til mit kvarter":

Nu er det tid til at afsløre hvor man kan gøre virkelig gode fund! 

Sem's Krambod ligger også på Jagtvej, og er en rigtig marskandiser med masser af forskellige sager. Her er både de virkelige lækre fund, og så de alm. loppevarer - alt til en go' pris. Sem, der ejer butikken er en superflink mand, der opkøber dødsboer og sælger de glemte skatte her i butikken.

Jeg kigger tit forbi, men det er ikke hver gang jeg har noget med hjem. Sidst gik jeg derfra med en mintgrøn Margrethe-skål, en babyblå morgenmadsskål, en glasskål med kirsebær og en lille fin æske. Jeg har tidligere købt alt fra skabe, til tøj, et fint gammelt armbåndsur og meget, meget mere.

Udenfor er der sat borde op med masser af små fine sager til gode priser

og indenfor findes der også masser af sager. Jeg fandt bla. det smukkeste
glasfad med fint mønster på, på netop disse hylder. Det står der stadig, for jeg
har allerede for mange fade...

 tjek lige den fine farve på denne sofa!
Jeg bandede langt væk over ikke at have et gæsteværelse til denne fantastiske
madras! 

fantastisk fin farve på denne gule stol


Alle billeder er taget i går, så hvis du ser noget du MÅ eje, så kan du (måske) stadig nå at få det med hjem. Og ellers er kramboden altid et besøg værd. :)

Sem's Krambod
Jagtvej 113
2200 København N


Næste gang er jeg nået til Nørrebrogade, hvor der ligger alletiders gaveforretning. I går fandt jeg en lille gave dernede... fra mig til mig!

3 kommentarer:

eggzakly sagde ...

Fedt, en diasfremviser! Kunne være man lige skulle smutte ned forbi og hente den...?

Camille sagde ...

Ja, klart!

Jeg så desværre ikke hvad den kostede.

Darling L sagde ...

Uhh, et spændende sted. Hvem der bare lige boede i nærheden ;-)
Kh Louise