tirsdag den 28. september 2010

Give it away, give it away, give it away now!

Så kommer vi til det! Min allerførste give away!

Jeg har fundet frem til 2 små pakker: en DIY og en bolig pakke. Det vil sige at jeg trækker to vindere denne gang. ;)

"bolig pakken" indeholder: En robot, der er en blyantspidser, en lille filtet svamp, en æske mint-tyggegummi og en pacman svamp

"DIY pakken" indeholder: dödskalle transfers til at sætte på glas, lilla hjerteknapper i 2 nuancer, forskellige røde og grønne knapper og nogle rester robotstof.


"Hvordan vinder jeg det?", spørger du nok. Jo, nu skal du høre. Jeg har kigget lidt rundt for at finde ud af hvad kutymen er her i blogland, og har fundet frem til følgende:

1 lod: Bliv ( eller vær) fast læser af bloggen
2 lodder: Fast læser + en kommentar
3 lodder: Fast læser + kommentar + link til denne give away ( brug gerne billederne)

( og skriv lige i en kommentar herunder hvormange lodder du deltager med)

Der er som sagt 2 vindere denne gang, og dem trækker jeg om 1 uge fra nu, dvs. tirsdag den 4. oktober.

Held og lykke!

39 kommentarer:

Lene Toft sagde ...

Hej
sikke noget lækkert robot stof.. og den lille robot er jeg helt forelsket i - den vil pynte i min lejlighed... Så jeg er gerne med på 2 lodder...
glæder mig til at følge med her hos dig..
Knus Lene

Helle Hellcat sagde ...

Uuuhhh - jeg har sendt linket videre og krydser fingre <3<3<3

Louise sagde ...

Jeg er med!

Er fast læser, kommenterer (no shit, sherlock!) og har givet dig et indlæg her: http://fruitycupcake.blogspot.com/2010/09/reklame.html

Rachel sagde ...

Nej hvor spændende.

Jeg er med! c",)

girllikeswednesdays&rainbows sagde ...

& mig jeg er med med med!

Mette Volf sagde ...

Uh jeg håber på Pacman-svampen.
2 lodder til mig tak.
Mette

morslille sagde ...

Endelig en drenget give away - super lækre ting.
Jeg putter 3 lodder i puljen og krydser fingre for at jeg vinder ;O)
hilsen Charlotte

Camille sagde ...

haha drenget? TAK! Dét er første gang jeg har fået at vide at jeg lavede noget der var drenget, så det er lige før det gir' bonuspoints! :D

Held og lykke til jer der er kommet til indtil videre!

IF Stjernen sagde ...

Lækre præmier - jeg smidder 3 lodder i puljen :-)

Mona sagde ...

Så har jeg to lodder i puljen - en for fast læser og en for denne her kommentar. :D

Krydser fingre!

Michelle Hilden sagde ...

Jeg er med på 3 lodder, ivrig kommentator, link deler og fast læser fra dag 1.

irene sagde ...

du er bare ski.. go til at finde skønne ting,Camille!! tror jeg har 3 lodder, fast læser,kommentar og har smidt linket på min FB-side!!!!

Junette sagde ...

I am all in med 3 lodder! :-)

Sanni sagde ...

Jeg vil rigtig gerne være med =)
Jeg kan smide 2 lodder i puljen...

Kurosakuranbo sagde ...

Nøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøj!!!
Det er for lækkert!!!
Er selvfølgelig fast læser her!
Og så blev jeg da nødt til at have en chance mere, så namedropper da lige her http://kurosakurambou.blogspot.com/2010/09/alt-for-lnge-siden.html

Anne Sofie sagde ...

Jeg er med på to lodder!! Krydser fingre for at vinde boligpakken-den er så cool!

MetteSofie sagde ...

Iiihh.. nogle skønne pakker, her må jeg da lige være med! 2 lodder til mig tak - Jeg krydser alt, som krydses kan! :) Kh. MetteSofie

Loppe-shoppe sagde ...

Deltager med stor entusiasme - og med tre lodder.
Venligst Loppe.

Dorthe Mey Thurø sagde ...

Fantastisk - vi elsker alle sammen din nye dejlige blog... ;o)

Smider også lige et link på FB!

Karina Kjeldgaard-Nielsen sagde ...

Jeg håber på boligpakken - den der robotblyantspidser ville pynte rigtig meget herhjemme. Den vil få et par kærlige forældre (mine to store robotter) og en fræk storebror (min lille robot)... Jeg vil ønske den (og de andre ting i pakken) velkommen hjem i mit hverdagshjem!
Mange hilsner
Karina
(2 lodder til mig!?)

Unknown sagde ...

IH, skønne sager! Tre lodder vil jeg gerne være med på :)

Retro Rejen sagde ...

JEg vil rigtig gerne deltage med to lodder. Det er en rigtig skøn blog du har, og glæder mig også til at føge dig fremover :-)

Asli sagde ...

Juhuu! Jeg er med på 3 lodder. Jeg har længe gerne ville ha fingrene i det der robotstof.

BillyRubin sagde ...

Rigtig fed blog, fandt den via jubiidebatten... Så nu er jeg fast læser :)

C.H.R.I.M.S. C.R.A.M.S. sagde ...

jeg vil meget gerne deltage med 2 lodder! :D

Home by Bianca sagde ...

Super fin give away... (har selv en igang hvis det kunne friste... :D )
3 lodder til mig... Glæder mig til at snuse lidt mere rundt..

Lene sagde ...

Lækker give away især DIY-en, Kan lige se robotstoffet i den taske jeg er igang med at kreare:-)
Deltager emd 3 lodder og glæder mig til at følge med i dine ting.

Darling L sagde ...

Sikken nogle fine præmier! Jeg vil rigtig gerne være med, jeg smider straks 3 lodder.
Kh Louise

me sagde ...

:) Jeg vil med - 1 lod til mig.

Anne-Mette sagde ...

Sikke en dejlig blog. Jeg cykler ofte ad Jagtvej på vej på arbejde, men har aldrig rigtig kigget på butikkerne. Jeg må bestemt stoppe næste gang jeg passerer Sems Krambod;-)

Jeg kaster 2 lodder i puljen - og glæder mig til at læse mere om Nørrebros hemmelige perler.

Mvh krAM

Joan sagde ...

Med to drenge her hjemme er alt med robotter et hit....lægger håbefuldt 2 lodder i puljen

Camsen sagde ...

Uhmm... lækkerier, er med med 2 lodder ;) Og glæder mig til at følge din blog fremover.

Fluesvampen/Lærke sagde ...

Juhu, jeg vil også være med (på 2 lodder). Det er mit første besøg, men bestemt ikke det sidste, på din blog. Rigtigt sjovt at se dine beskrivelser af Nørrebro, en bydel jeg dagligt cykler igennem. Fedt med godt hints til spændende butikker :-)
... og ja, ejeren af genbrugsbutikken på Nørrebrogade er virkelig en rar mand.

*lume* sagde ...

Jeg vil gerne deltage med 3 lodder ;0) Mvh Dorthe (http://lumestidsfordriv.blogspot.com/)

zpitzen sagde ...

Jeg hopper med på to lodder.. :-) Sikke fine ting.,,

lilla a sagde ...

Dejlig blog du har, glad for at jeg fandt hertil! Jeg er gerne med om de fine ting på en lod.

Bournonville sagde ...

Jeg er da uden tvivl med på denne skønne give away, og jeg smidder selvfølgelig alle 3 lodder i puljen, må da lige rose dig for en fantastisk blog, og jeg under mig over jeg ikke er faldet over den lidt før ;)

glæder mig til at følge dig fremover.

Kh Sara

hyggetroldeogbulderbasser sagde ...

Jeg melder mig straks som fast læser og linker til din giveaway - deltager derfor med 3 lodder :)
Kh Tina

Onkel Anne sagde ...

Jeg skynder mig at smide to lodder i puljen :)