torsdag den 2. december 2010

We got a winner!!! og VUPTI: 3. decembers pakke er klar!

SÅ!

Hr. Lee har fundet endnu en vinder! :)

I dag viste sig at være en svær én, da ikke mange har svaret rigtigt på dagens spørgsmål, der var:

Hvor mange forskellige sæt kan man købe på siden? 
  (Sanrio Shop Cph., forståes)

Der var 36 kommentarer, og så kom der 3 senere end kl. 20 (som derfor desværre ikke tæller med).

Ud af de 36 var der 20 der svarede rigtigt, nemlig at Sanrio Shop Cph. har 10 forskellige sæt Iwako. (der er nemlig udover de 10 også 1 pakkekalender og 1 lykkepose).

Så det var 20 sedler, den kære Hr. Lee lagde sirligt ud på gulvet, og stillede og til "flaskehalsen peger på", for at finde det heldige asen der vinder de fine Iwako:


Er du klar?






Dagens vinder er: Superhelten! Tillykke!
Send mig fluks en mail på camillecourchaine(@)gmail(.)com 
 


Tusind tak for alle bidrag til konkurrencen, 
og til Sanrio Shop for at give den fine gave!





I morgen er der atter en dag, atter en pakke i kalenderen. 3. decembers gavegiver er intet mindre end Kommodo Furniture, jeg tidligere har luftet min begejstring for her på bloggen:


Siden jeg var på besøg i september, har de fået en masse fine sager fra bla. nomess, der har de skønneste opbevaringsbokse i akryl i en masse farver, og de fine træfugle fra ARCHITECTMADE, du stensikkert har set før (og som jeg ønsker mig i julegave, til alle der kunne tænke sig at begave mig haha):

Men nu til pakken, for som de andre dage vil jeg afsløre hvordan 3. decembers pakke ser ud, så du kan gætte på indholdet og gå i seng i spænding om hvad den mon kan indeholde af laberhed.


Gad vide hvad der er indeni? ;) 

Er du også begejstret for Kommodo, og vil være det heldige asen der løber med morgendagens pakke - så se med i morgen.

psst: skal du lige se pakken fra en anden vinkel? :D 

jeg tror slet ikke du vil have den... så jeg skal nok beholde den selv og spare dig 
for besværet med at hente den på posthuset! Nemlig! :D

Sov godt derude! - og rigtig glædelig jul!

4 kommentarer:

FruHansen sagde ...

uhh hvor er det bare spændende.. og en super pakkeleg.. håber jeg kan nå at være med i morgen.. og svare på spørgsmålet:-) Sov Godt:-)

Anita sagde ...

Gratulerer til vinneren.

Du har så morsomme måter å trekke ut vinneren på. Jeg gleder meg til å se hva du finner på neste gang.

Hilsen Fama, Norge.

Camille sagde ...

Det er nemlig rigtig hyggeligt! :)

Og Fama, æren er fuldstændig min kære mands! :D

Håber I begge er med igen i morgen. Sov dejligt

Anonym sagde ...

Det er bare de fedeste møbler, ever. Har også set dem i en butik i Singapore, hvor jeg bor. Dem vil jeg gerne vinde