onsdag den 8. december 2010

- og så var der en vinder af Flo's skønne sager!

I dag var der godt nok kamp om dagens pakke! Benhårdt!

Jeg kan nu godt forstå det, for det var denne lækre pakke, fra Flo's Diner:


Dagens spørgsmål var:


- og svaret kunne du se, hvis du fandt frem til dette indlæg, hos Flo's Diner:


Efter at have sorteret dobbeltposter og for sent angivne svar fra, kom vi op på 61 kommentarer. I dag synes Hr. Lee at vi skulle have fat i gode gamle random.org igen - og sådan blev det:



Dagens heldige julepakkegavevinder er kommentar nr. 55!

Efter den obligatoriske tællen, tællen efter og kontrol tællen,
er jeg kommet frem til at vinderen i dag er:

Tina Lindvig!

Stort tillykke med den lækre gave!
 
Husk at der hver dag er et juleindlæg på Flo's Diner, hvor der bliver serveret den ene juleopskrift efter den anden - alle uden fedt. Så følg endelig med derinde!

- og lige en lille lækker feature ved Flo's Diner, som jeg vil nævne her på falderebet, 
er "ryst posen", som du finder forneden på siden:

Jeg er vild med damens udtryk. SÅ fin!


I morgen er dagens pakke givet af 109 Jewellery, der laver de smukkeste, eksklusive smykker, til både mænd og kvinder.

109 Jewellery holder til i London, og er ejet af danske Marianne Gammelgaard og Mette Mitchell, som startede mærket i 2009. Du kan bla. købe deres smykker online, på 109's egen webstore, og som en skøn ting kan nævnes at de leverer gratis til hele EU.









Kollektionerne består af smykker i forskellige materialer, såsom japanske perler af træ, Swarovski Krystaller, perler af ben, sterling sølv og semi-ædelstene.


Se alle de fine smykker på http://www.109jewellery.co.uk/
 og kig forbi deres facebook side her


2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Orv, hende kender jeg. Tillykke Tina!
Smækker gave!

/Rikke

Fie sagde ...

Tillykke Tina! Jeg håber, du bliver glad for pakken.

God jul fra Fie/Flo's Diner