lørdag den 18. december 2010

Late night winner!

Vinderen i dag bliver da valgt noget sent! :D

Jeg faldt i søvn omkring kl. 19... og så på en fredag! Til gengæld er jeg nu, kl. 2.24, pivvågen! Oh well, jeg skriver lige dette indlæg, og så kan det være jeg er sengeklar igen? :D

I dag var sådan en rigtig farvel dag. Farvel til Huxi og Karen, som ellers var det eneste program jeg efterhånden gad høre på P3... og farvel til mine 2 seje praktikanter, Sandra og Nadja. De har kun været på besøg i 3 uger, men de har været SÅ gode og det var været rigtig hyggeligt at have dem nede i systuen. Så selvom jeg naturligvis ville benægte blødsødenheden i virkeligheden, var det noget trist at skulle sige farvel. :D  (og ved at ihvertfald Frk. Lilla læser med her, så nu er jeg afsløret... haha).

De tog sgu også fusen på mig, med blomster og gave og farvelkage. Kan man andet end holde af sådan to piger?

I dag i pakkekalenderen var det noget af en gave: Dette fine skilt, samt gavekort på 250 kr til Den Blå Fasan. En fantastisk gave, hvis du spørger mig!


Da Hr. Lee sover (som alle andre fornuftige mennesker, som ikke er ude at føjte, gør på dette tidspunkt), vælger jeg helt selv en vinder i dag, og vælger i bedste farvelstil, at der er kommentar nummer 3 der skal vinde, da mine praktikanter var på besøg i 3 uger.  Aner ikke hvem nummer 3 er... så skal lige klikke frem og tælle....

... og kan se at det er Helle der har vundet!


Adressen er nemlig helt rigtig - Den Blå Fasan ligger på Læssøegade nummer 9 i Odense C!

Stort tillykke til Helle!

I øvrigt kan jeg fortælle at Den Blå Fasan har levering i Kbh. den 20 December - så er du hurtig på tasterne, kan du stensikkert nå at få noget med! Måske du skulle skynde dig at finde den sidste julegave, eller en ekstra gave til dig selv? ;)

F.eks. denne fine gamle bog om Bambi, som er så fin, så fin:




- og så er jeg blevet tagget i julepyntsbloglegen af søde Mejse... så går lige i tænkeboks og finder creme af cremen frem! :) Jeg har en del julepynt, både nyt og gammelt, så skal lige fundere over hvilke 3 stykker pynt jeg vil fremhæve. Jeg er HELT SIKKER på at Nissepigen er én af dem, til trods for at jeg næsten ikke nænner at kalde hende julepynt (hun er jo en NISSEPIGE, og ikke "bare" pynt! haha). Jeg fik hende af min mormor, og har altid været virkelig glad for hende. Tror jeg får svært ved at begrænse mig til 2 ting, udover hende... for så er der jo nissedyrlægen David og hans kone, der er guldæblet, der er... og... og... :D

1 kommentar:

Lene Rockahula sagde ...

mere farvel - du viser lige det billede hvor Bambis mor er død efter den store skovbrand. Det er så sørgeligt lige der i bogen - snøft...
Det er så fin og flot en bog