torsdag den 9. december 2010

De smukke armbånd skal hjem til...

I dag var det en international gave, nemlig smukke smukke armbånd, givet af 109 Jewellery:


Dette fine skull armbånd sammen med to andre fine armbånd, der sammen skal pryde håndleddet på én heldig vinder!

I dag valgte Lee at gå oldschool: Alle navne noteres på papir, lodderne klippes, krølles sammen og ned i en skål:





 Vinderen af dagens pakke er: Irene
send mig en mail på camillecourchaine(@)gmail(.)com


Stort tillykke!

Er du ikke Irene, så kan du købe de smukke armbånd her,
og husk at du indtil den 14. december kan benytte dig af dette tilbud:

Køb 3, betal for 2 (den billigste vare er gratis) på ALLE armbånd.
 
Du skal  bare skrive "hverdagshjem" i Coupon/Voucher feltet ved checkout.
og husk at forsendelsen er gratis! ;) 



- og så klik da lige forbi 109 Jewellery's facebook side lige her


I morgen er pakken givet af Den Blå Fasan!



Kender du Den Blå Fasan? Det er en af de FARLIGSTE webshops jeg kender, og som om det ikke var nok, er der også en butik i Odense. Jeg har købt nogle fantastiske sager af Hanne, og jeg er sikker på at der nok skal komme flere til... :)

Det er naturligvis en masse gamle, fine, sjove, flotte sager, som f.eks:



Et perfekt sted at købe sig fattig! :D

Gaven i morgen ser således ud:


Hvad tror du der er indeni?


1 kommentar:

Camilla A. sagde ...

Hmm, jeg tror godt at kontorskiltet kunne gemme sig i pakken..
Bum bum, er det et trick question?:oD