tirsdag den 14. december 2010

så tog bloggen sig da vist lige en fridag?!

I går var skuffelse stor, da jeg af uransagelige årsager ikke kunne poste indlæg/uploade billeder til bloggen. Så nej, alt er ok, men bloggen besluttede sig for en fridag. I dag skulle jeg tidligt op og på arbejde, så havde ikke tid til blogindlæg dér. Så jeg har besluttet at dagens gave kommer en anden god gang.

Efter at have indført kreativ "fridag" mandag, er jeg begyndt at elske mandage, og tænk engang: Tit ender jeg alligevel med at få en masse fra hånden! (måske fordi der så er tid til at være kreativ og lege med tingene?)

I går var det bare mig, og praktikant 1 på arbejdet. Jeg er nemlig så dødheldig at have hele 2 praktikanter i 3 uger, fra Håndarbejdets Fremme. Dagens store højdepunkt var retro frotté!


jeg vil endnu ikke afsløre hvad det skal blive til... men Nadja, Hermann, Fjeder og Celeste blev vækket til live i dag, og er nuttede som bare få! (og nej, det er IKKE frottébacon!).

I går var det Eggzakly, der stod for dagens pakke, 3 fine gaver:




Vinderen blev fundet med hjælp fra Hr. Lee's skønne assistent, random.org:


Vinderen af dagens pakke var kommentar nummer 1, og derved Thit!

Stort tillykke!


Du finder Eggzaklys blog her, hendes Amio butik her - og facebook her.

Og nu jeg har din opmærksomhed.. så kan jeg fortælle at du kan købe mit absolutte favorit fotografi her, i stort print eller som postkort.








1 kommentar:

Thit sagde ...

Ihhh jeg glæder mig til at tage gaverne i nærmere øjesyn! De ser bare så fine ud!