onsdag den 1. december 2010

A pretty creative winner

Sikke mange indlæg der kommer i disse tider!

Udover alle disse pakkekalendergaveindlæg vil jeg jo gerne blogge som jeg plejer, og så var der lige den der give away...


- og hov: Det er jo den 1. december i dag! SÅ må vi hellere trække en vinder!

Jeg fik Hr. Lee til at hjælpe - så han kan være i skarp træning til pakkekalenderlodtrækningerne. Det med at skrive navnene ned på sedler og trække lod, dén har han set før. Så jeg måtte finde på noget nyt, til træningen udi lodtrækningens ædle kunst.

Løsningen blev denne:

Alle navne/lodder skrevet ned på et ark papir.

Min herlige assistent, Hr. Lee hæver den magiske vinder-silkepapirskugle over papiret....

Er du klar? 
og vinderen er...


JESPER! 
- som blogger lige her, på Samlerliv

Tillykke Jesper! 
Send mig fluks din adresse på camillecourchaineATgmail.com 
- så sender jeg fluks et styks julekort med fint indhold!


Hvis du nu sidder derude og tænker: 

Æv for dælen! - det var da MIG der skulle have vundet de fine sager. 
Så fortvivl ikke! 
Du finder dem allesammen på Pretty Creative, under TierreCast, og Lisbeth sender til hele landet. ;) 


3 kommentarer:

Margith sagde ...

Tillykke til Jesper :-)

Dagbog fra 4. sagde ...

Æv jeg nåede slet ikke at være med :(

Tillykke til Jesper!

Jesper Pedersen sagde ...

Det er jo simpelthen fantastisk, så heldig jeg er! Jeg glæder mig allerede til sommer, når smykket med den bikiniklædte dame skal hænge ned fra min behårede brystkasse.
Tusind tak, jeg sender en mail med det samme:)