torsdag den 16. december 2010

Vinderen af gavekortet til én af Nørrebro's bedste butikker er...

Så er der snevejr igen. Jeg synes det er hyggeligt og alt det der, men jeg synes også det er lidt træls og besværligt. I dag var næstsidste dag med mine 2 praktikanter, der er knivskarpe, og går på Håndarbejdets Fremme. Det bliver så mærkeligt ikke at have dem på systuen, for udover at vi får lavet en masse, er det simpelthen SÅ hyggeligt at være flere derhenne, i stedet for kun at være mig der tøffer rundt. I dag klippede og syede vi i frotté det meste af dagen, og jeg glæder mig sådan til at komme derhen i morgen og fortsætte. haha.



I dag var det atter engang en pakke fra skønne Kommodo Furniture, der var på spil. Ih den butik er altså bare fyldt med den ene fine ting efter den anden!

Gaven er som sagt et gavekort på 200 kr, som der kan bruges til lige hvad vinderen har lyst til. Dejlig præmie, ikke sandt?

Vinderen i dag er kommentar nummer 8. Hvorfor?

17,18,19,20,21,22,23,24 - 8 dage = kommentar nummer 8.

Tælle, tælle, tælle...


jamen det er jo Fru HellCat, aka Helle der er dagens vinder! 
Stort tillykke!



1 kommentar:

Helle Hellcat sagde ...

Woohooo - jeg bliver snart helt nervøs for mit kærlighedsliv, så heldig som jeg er??