tirsdag den 11. januar 2011

Tak Dorte!

Noget tid før jul var jeg så heldig at få nogle ting forærende af Dorte, som kender min far.

Hun havde hørt at jeg var glad for teak, og da hun havde noget stående hun ikke skulle bruge, måtte jeg da få det. SÅ sødt af hende!

Men så kom sneen og julen og sneen igen, hvilket gjorde at vi ikke lige kunne køre ud efter det, og det har derfor stået hos min far, indtil i weekenden, hvor vi kom forbi.

- og hvilke ting! Der var 2 borde (det ene vist i palisander?), en flot bakke i teak og en lommekniv med skaft i teak. Virkelig fede ting, der straks fandt pladser herhjemme. Rent faktisk havde vi ledt efter et sofabord, men uden held... og det har vi så nu, for det ene passer storartet ind.

Dorte, hvis du ser dette, så igen: TUSIND TAK - vi er MEGET glade for det hele!

det ene bord passer bagved lænestolen, og er perfekt til lampen og lidt pynt.


Dette bord fungerer nu som sofabord, 
og passer perfekt i størrelsen til vores lille stue.



Nogle gange er man bare smadder heldig, og denne gang var "man" mig! 
(ja, lidt af en praleblog måske... men jeg er bare så glad for endelig at have fundet et sofabord!)

1 kommentar:

Darling L sagde ...

Fantastiske møbler af få forærende! De er meget meget fine!