torsdag den 20. januar 2011

jamen ih altså! Når man taler om solen...

Sikke mange kommentarer der kom på indlægget om mine mange stel! Det er herligt at høre at man ikke er den eneste stel-addict. Hvis du har en blog, synes jeg endelig du skal åbne dine skabe og vise noget af det fine porcelæn. Jeg vil i hvert fald mægtig gerne se hvad der gemmer sig rundt omkring!

I går gik jeg en anden vej til arbejde, da jeg havde et ærinde først. Det var på Nørrebrogade, hvor marskandiseren "Albek" også ligger.

Da jeg så butikken lidt længere nede af vejen havde jeg kort den der indre dialog med mig selv: "Gider jeg sætte cyklen og gå ind og kigge? Jeg har jo alligevel ingen penge at bruge på den slags.."
Men come on - at jeg skulle kunne gå forbi en genbrugsbutik/marskandiser er lige så dårlig en joke som den med grønlænderen og værtshuset!

Jeg satte cyklen, og gik indenfor, og hvad ser jeg monstro som det første?

DANILD 66! 

Jep, MIT stel. Hurraaa!! Så selvom jeg ikke gad, og selvom jeg ingen penge egentlig havde at bruge... så kom der en smørboks, 2 kopper med tilhørende underkopper samt en kagetallerken med hjem - og endda til en ganske rimelig pris.

Tak Albek! Du fryder mit stel-hungrende hjerte! Af hjertet, tak!

(og jeg tør næsten ikke sige at grunden til at jeg ikke havde flere penge at bruge på dén slags.... var denne:


ehem

8 kommentarer:

Helene sagde ...

Hvilket fund du har gjort! :o) Dejligt at prisen var i orden!

Jeg har vist mit stel frem på bloggen. Som før nævnt gjorde jeg selv et stel-kup i går. Det har jeg også vist!

Helene // www.genbrugblirguld.blogspot.com

Westmose sagde ...

Godt du gik derind og købte mere af det super flotte stel. Jeg har efter at have læst dit indlæg fået lyst til at vise mine stel frem (ja der er flere, så skal for alvor have gang i kameraet) synes det er hel sjovt at se hvad der gemmer sig i skabene. Tak for kigget :-)

Kh. Mette

fasterfis sagde ...

Den der smørboks, er godt nok fin! Tillykke med mere stel! Jippie!

monikats kreative blog sagde ...

Jeg har lige set 12 middags og 5 dessert for 150 kr på DBA og kaffekande for 95. Jeg kom straks til at tænke på dit indlæg fra i går.
Kh
Monika

Margith sagde ...

Mangler du overhovedet nogle dele? Sikke en god ide det var med et besøg :-)
En eller anden dag viser jeg indholdet i nogle af mine skabe.

Camille sagde ...

Helene, ja det er simpelthen et mega kup du har gjort dig der! Det er så fedt når det sker.

Mette, har lige set dit indlæg. Oh.My.God. ! Jeg er jo ren novice i sammeligning med dig. benhårdt!!!!!

Fasterfis . ja, den er mega fed. Har faktisk 2 nu, men den var så billig at jeg ikke nænnede at lade den stå. og TAK! :)

Monika, tak for tip! Men så har jeg 20 middagstallerkener, og det er måske lidt for meget... men ih det er fristende!

Margith, ORK JA! Jeg mangler ihvertfald 4 middagstallerkener, 12 dybe, kagetallerkener, tekopperm kaffekopper, frokosttallerner, fade, skåle, lysestager og en peberbøsse der virker. Men det er vist også det. haha.

Tak for indlægget på din blog, du har så mange fine sager!

Marie sagde ...

Skønt stel!! :) Jeg vil også gå i skabene og finde mit frem og vise på bloggen.

God weekend.

Alice M sagde ...

Jeg var på et marked i det mørke jylland idag. Der var både kopper, tallerkner i flere størrelser en smørboks ogsåen sær "skål" i rimelug stor med håndtag og låg...

Gad vide hvad det er for en?!