onsdag den 14. december 2016

Hvis jeg nu...

...skulle lave en ønskeseddel, så ville jeg ønske mig disse ting:

Fin lille snoet guldring, som skulle passe til langefingeren, fundet her

og denne ring, som skulle sidde på min pegefinger, fundet her


Balthazar fra Luckyboysunday, som bla. købes her

Nogle dejligt varme støvler, fra DuckFeet, som jeg fandt her

 Skønne gule flats fra ModCloth
 og disse røde, også fra Modcloth

Blå glimmersko! Dem fandt jeg også hos Modcloth

Jeg ville ønske mig en kalender fra Ordning & Reda, som jeg tidligere sværgede til. Dette år skulle den være græsgrøn:



Jeg ville også ønske mig de her, alle fra Donna Wilson:




og den ultimative parfume, nemlig Narciso Rodriguez 'for her', som har været min yndlingsduft siden jeg duftede til den i stormagasinet 'Gallerie Lafayette' i Paris,  da den blev lanceret. 
Stor var min skuffelse, da jeg ikke havde råd til at købe den på feriens sidste dag, 
så jeg måtte pænt vente til den kunne købes i Danmark. 

En ny neglelak ville heller ikke være tosset. Jeg har mere eller mindre altid brugt en postkasserød af slagsen, men ville ønske mig en mere koralrød denne gang, gerne fra Essie:


Strømpebukser ville også være en sikker ting at finde på min ønskeseddel, 
både de stribede og de ensfarvede, fra amerikanske WeloveColors, som laver strømpebukser i alle farver, og nærmest alle størrelser, så selv os bredmåse kan være med:



Til hjemmet ville jeg ønske mig noget Lotus porcelæn, den gamle model naturligvis:


Især bouillionkopper, med underskål:


Jeg ville også ønske at denne smukke vikle ikke var udsolgt, for så ville den også komme på ønskesedlen, så jeg kunne blødgøre den til lillebror kommer: 



Sikke mange ting jeg hurtigt kunne liste op! 
Jeg har dog ingen jeg skal give ønskesedler i år, så jeg må nøjes med at drømme.

Hvad ønsker du dig mon? 

Ingen kommentarer: