tirsdag den 19. april 2011

Teak skrivebord sælges.

Jeg poster lige lidt billeder af mit teak skrivebord her også, måske der sidder én og mangler sådan et?

Det måler 135 x 74 cm, og er 72 cm højt.

Der er 6 skuffer i alt, 3 i hver side, og en hylde/reol på bagsiden.

Benene kan skrues af, men ellers er resten i ét helt stykke.

Der er slid hist og her, men jeg synes det er et pænt bord, og det er dejligt stort at arbejde ved.

Det står hjemme hos mig, på Nørrebro. Vi har jydekrog på bilen, så kan sagtens hjælpe med transport, hvis du selv betaler for trailerleje og lidt til benz.

Jeg har kigget lidt på hvad andre lignende borde koster, og tænker at 600 kr er en ganske fin pris.

skriv til mig i en kommentar eller på camille@hverdagshjem.dk






1 kommentar:

Husmoder sagde ...

Hvor ER det bare lækkert! Åh hvis jeg dog blot havde lidt mere plads...