søndag den 24. april 2011

en dag i Frederiksberg Have

Har ikke været til ét eneste loppemarked i påsken (men ok, gik forbi en marskandiser og fandt en bordskåner, men det er så lidt at det næsten ikke tæller!).

Hvad med dig? Har du fået gjort dig nogle gode fund?

I dag var vi til fødselsdagspicnic i Frederiksberg Have, da min bror fylder år i morgen. 2 år til de 40, Jens!


Dette var udsigten fra hvor vi sad:

Det var et ganske idyllisk sted, må man sige! Jeg har aldrig rigtigt været i Frederiksberg Have før, men det er da en fejl af de store. NOVRA der er pænt derinde!








og ja, broderiet var da med!

2 kommentarer:

Kamilla Olsen sagde ...

Hej,
Ej, hvor er det sjovt - ud fra dine billeder, så er jeg ret sikker på at jeg så jer alle til din brors fødselsdag.. Vi (kæresten og jeg) er på 3 ugers ferie i København og jeg var, i går, på gåtur sammen med min kæreste, vores datter i barnevognen, mine svigerforældre og svigerinde - vi talte om, hvor hyggelig den fødselsdag så ud og at det da var en fantastisk idé at holde den i Frederiksberg Have, når vejret var så skønt. Tillykke med brormand og sjovt at have "oplevet" noget man så efterfølgende pludselig læser om på bloggen. :)

Camille sagde ...

haha hvor morsomt! Det var nemlig fantastisk vejr, og er du vimmer der var mange i parken (det var også SKØNT!)

Mange tak! (og god ferie!)