mandag den 4. april 2011

Mandagslinks

Jeg sidder tit og søger på nettet efter fine gamle sager. Nogle gange er der gevinst, andre gange er der ikke. Nogle gange finder jeg fine sager jeg ikke selv har brug for, oftest fordi jeg har dem, eller har noget lignende.

Uanset hvad er det sager der er for gode til bare at lade være, så nu poster jeg dem her. 
Måske er det noget DU ikke kan leve foruden?

Mega fin gammel pisker i original æske. Jeg synes det er så fint når den originale indpakning er med.

Linket fjernet, for det er SOLGT! hihi



Krydderikrukker.
Find dem her

4 fine gamle havestole. Giv dem en gang maling, og de vil se brandgodt ud!

Find dem her


Fede retro-bøjler
Find dem her

Fin taske/beautyboks

Find den her


Fin sovesofa!

Find den her

og se også lige dette sofabord fra samme sælger. Det kan slås op til et spisebord! Perfekt til den lille lejlighed.



Fin gyngehest.

Find den her.

9 kommentarer:

Unknown sagde ...

Sikke nogle fine sager. Bliver jo helt forelsket i sofaen. Måske er det nu, at man skal udnytte at kæresten er ude af huset de næste par dages tid ;)

Line sagde ...

Jeg har selv piskeriset i rød - det er så retro. Men fedt at der til den du har fundet hører original æske til - det er ikke så tit man ser det.

Frk. Trillingsgaard sagde ...

De der havestole... GODDAMMIT... Det har altså også sine fordel at bo på den anden side af sundet... Grrr

Tak for dejlige links.. Keep 'em coming

Malene sagde ...

Piskeriset er da ikke til at stå for - og især ikke med den indpakning :)

... sagde ...

hvor fandt du den gyngehest henne?
:)

Anonym sagde ...

http://www.dba.dk/sofasaet-3-pers-gul-b-82/id-73068596/

Camille sagde ...

Hej Majbrit, linket står af besynderlige årsager under facebook linket, men her er den - og endda kun til 100 kr!

http://www.dba.dk/gyngehest-retro-farvet-fi/id-73150257/

Anonym sagde ...

Tak for tippet!! Ænderne gynger nu lystigt her. :-) yay!

Jeg synes jeg har set tegningen af ænderne før, men kan ikke huske hvor? Nogen der har en idé om hvem der står bag stregen??

Camille sagde ...

sejt nok!

Synes også de virker bekendte, men kan desværre heller ikke placere dem.