fredag den 1. april 2011

Fornemt besøg på en torsdag

Ah!

I dag har jeg holdt en pjækkedag herhjemme, og hvor har det bare været helt og aldeles vidunderligt at tøffe rundt herhjemme, tage et langt varmt bad og få ordnet nogle af de ting jeg ellers aldrig får ordnet. Sådan en dag burde alle kunne tage engang imellem!


I går fik jeg fornemt besøg i værkstedet! Søde Sara, aka. Flittig-Lise kom forbi med alle hendes poser proppet med vintage metervarer, sengetøj, duge, knapper mm. Hvilket syn! Alle bordene var dækket med det ene print pænere end det andet.

Desværre stod regnen ned i stænger, hvilket fik en masse til at blive hjemme. :( Men ok - så var der mere til os andre, og jeg holdt mig i hvert fald ikke tilbage...

Uanset hvad, var det superhyggeligt, og af bloggere fik jeg da snakket med både Tina og Emma, Sandra, Natascha (der har en blogolæums give away netop nu!) og Rikke.

UHM sikke nogle farver og prints!






 Flittig-Lise kommer også med til Forårsmarkedet, og jeg vil anbefale alle jer der er til retrostof at kigge forbi hendes stand, for der er så mange fine sager!

4 kommentarer:

Loppe-shoppe sagde ...

Eiiiii...

Retro-Couture sagde ...

wow dit heldige asen. Det er vel nok nogle lækre sager, som du har fået fingrene i :-) Kh. Linda

Tina sagde ...

Det var hyggeligt at komme forbi. Fine ting der var til salg. Skulle hilse fra Emma, hun er rigtig glad for blusen hun købte :-)

Camille sagde ...

Det var så fine sager,nemlig!


og godt at Emma er glad! :) Det var hyggeligt I kiggede forbi!